پرده سینما

هیئت های کارشناسی جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس برای ارزیابی شرایط میزبانی به همدان و کرمان اعزام شدند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد خزاعي دبير دوازدهمين جشنواره بين المللي فيلم مقاومت و دفاع مقدس از اعزام هيئت كارشناسي براي ارزيابي و بررسي شرايط ميزباني و امكانات زيرساختي استان همدان خبر داد و گفت:  اين هيات متشكل از محمدرضا شرف الدين مديرعامل انجمن سينماي انقلاب و دفاع مقدس، محمد صنعتي قائم مقام دبير جشنواره، پژمان لشگري پور مدير توليد و امور فوق برنامه هاي جشنواره، كامران ملكي مدير برنامه ريزي و تشريفات جشنواره و بنده هستيم كه مطابق برنامه ريزي قبلي قرار است نشستي با آقاي پيريايي استاندار محترم همدان و مديران استاني داشته باشيم.


وي ادامه داد: در اين سفر با توجه به ابعاد گسترده برگزاري جشنواره دوازدهم مقاومت و دفاع مقدس كليه امكانات و شرايط و مسائل زيرساختي سينمايي و سالن ها و فضاي مورد نياز ارزيابي مي شود و با نظر به استقبال و دعوت مسئولان استان همدان براي ميزباني از جشنواره مسائل بررسي و كارشناسي مي شود.


به گفته وي؛ استان همدان از محدود استان هاي كشور است كه تجربه برگزاري چندين دوره جشنواره بين المللي فيلم كودك و نوجوان را دارد و از بدنه اجرايي و تيمي خوبي براي اين موضوع برخوردار است.


دبير جشنواره بين المللي فيلم مقاومت همچنين، خاطر نشان ساخت: با توجه به تمايل و شرايط استان كرمان، اين تيم كارشناسي روز شنبه 3 تير به استان كرمان مي روند و در نشستي با آقاي نجار استاندار محترم كرمان به ارزيابي شرايط اين استان براي ميزباني خواهند پرداخت.
وي اضافه كرد: دو استان همدان و كرمان جزو اولويت هاي ستاد برگزاري جشنواره فيلم مقاومت و دفاع مقدس براي ميزباني اين رويداد سينمايي و بيبن المللي هستند و در مرحله بعد، اگر تعامل و تفاهم لازم صورت نگيرد استان هاي متقاضي ديگر كانديد مي شوند.
خزاعي عنوان كرد: در نظر داريم مكان برگزاري جشنواره دوازدهم مقاومت و دفاع مقدس را به يكي از استان هاي مناسب و واجد شرايط ببريم تا ضمن تمركززدايي از تهران، از ظرفيت هاي خوب و بالايي استان ها و قابليت هاي بومي و مردمي  بهره ببريم بويژه، جشنواره فيلم مقاومت و دفاع مقدس كه حق همه مناطق و استان هاي كشور است تا از بركات اين سفره معنوي و پرخاطره همگان كسب فيض نمايند.


 تاريخ ارسال: 1391/4/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.