پرده سینما

جدایی کتی هولمز از تام کروز!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تام کروزخبر جدایی تام کروز و کتی هلمز موجب شده بسیاری درمورد سهم هلمز از املاک کروز گمانه‌زنی کنند.

به گزارش خبرآنلاین، اغلب زن‌ها و شوهرها در طول زندگی خود در یکی دو خانه روزگار می‌گذرانند، یا مستأجر هستند یا صاحبخانه و سعی می‌کنند همه چیز خود را در آن جا دهند، اما ستارگان درجه‌یک هالیوود عادت دارند خانه‌های متعددی در سراسر دنیا داشته باشند، تام کروز و کتی هلمز از این قاعده مستثنی نیستند.

 این روزها که خبر جدایی این دو بازیگر بر سر زبان‌هاست و همه درمورد حضانت سوری، فرزند آنها صحبت می‌کنند و برخی هم به این مسئله اشاره می‌کنند که از بین خانه‌های متعدد این دو، کدام خانه به کروز و کدام یک به هلمز می‌رسد.

 خبرها حاکی از این است که این زوج به توافق اولیه رسیده‌اند عمارت 35 میلیون دلاری که سال 2007 خریدند و مساحت آن بیش از 10 هزار فوت مربع است و در بورلی هیلز واقع شده به کتی هلمز برسد.

موضوع داغ اما چهار خانه دیگر کروز است، او دو تا از خانه‌ها را پیش از ازدواج با هلمز خریده و خیال اش راحت است که آنها را برای خودش نگه می‌دارد. مشخصات این املاک از این قرار هستند؛ یکی واقع در منهتن است و 15 میلیون دلار ارزش دارد و دیگری در هالیوودهیلز قرار گرفته و 9.8 میلیون دلار می‌ارزد (کروز این ملک را سال 2005 خریده)، ملک دیگر در تلوراید کلورادو واقع شده و کروز آن را سال 1995 خریده و دیگری عمارتی 9.477 فوت مربعی است که در مونته‌سیتو ایالت کالیفرنیا قرار دارد و گفته می‌شود این عمارت هم به هلمز می‌رسد.

کتی هلمز 33 ساله پس از اعلام خبر جدایی خانه واقع در نیویورک را به همراه سوری شش ساله ترک کرده و به آپارتمانی سه‌خوابه در منطقه ثروتمندنشین چلسی نقل مکان کرده است. مساحت این مجتمع در کل 4000 فوت مربع و در سراسر آن نقاشی‌ها و عکس‌های گرانقیمتی به دیوار آویخته شده است. هلمز یک روز پیش از اعلام خبر جدایی در فروشگاهی در حال خرید لوازم منزل دیده شده بود. اجاره این آپارتمان ماهی 12 هزار دلار است.

همچنین گفته می‌شود هلمز به کمک پدرش مارتین هلمز چندین هفته وقت صرف تنظیم طلاق‌نامه خود کرده است. علاوه بر این هلمز شماره موبایل و آدرس ای-میل خود را تغییر داده است.

 

نزدیکان تام کروز گفته‌اند تا روز پیش از اعلام خبر جدایی، هلمز در رفتار خود با کروز هیچگونه تغییری اعمال نکرده است. تام کروز که هفته پیش سرصحنه فیلمبرداری فیلم جدیدش  «Oblivion» در ایسلند بود، روز چهارم جولایبه دو فرزندخوانده‌اش سر زد. او حضانت این دو را در زمان زندگی مشترک با نیکول کیدمن پذیرفت. او درمورد طلاق با کتی هلمز مصاحبه‌ای نکرده است و این اولین بار بوده که او تعطیلات چهارم جولایدر کنار سوری و کتی هلمز نبوده است. 

 همه اینها درحالی است که یکی دو روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در یک سال گذشته تام کروز با 76 میلیون دلار پردرآمدترین بازیگر مرد هالیوود بوده است.

 

 

دیلی میل / 5 جولای/ ترجمه: حسین عیدی‌زاده


 تاريخ ارسال: 1391/4/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.