پرده سینما

ثبت بیش از یکصد عنوان فیلمنامه در دبیرخانه جشنواره فیلم مقاومت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

فقط چهار روز به مهلت ثبت نام و شرکت در بخش قلم طلایی (مسابقه فیلمنامه نویسی) دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت باقی مانده است.

روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس با اعلام این مطلب از استقبال گسترده فیلمنامه نویسان کشور از مسابقه قلم طلایی جشنواره خبر داد و افزود: امروز که چهار روز به پایان مهلت شرکت در این بخش باقی مانده یکصدمین فیلمنامه در دبیرخانه جشنواره به ثبت رسیده و این روند تا اول مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

در این خبر عنوان شد: جشنواره بین المللی فیلم مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس)، به منظور ارتقاء سطح کیفی فیلمنامه­نویسی، ایجاد انگیزه و اشتیاق جهت نگارش فیلمنامه های ارزشمند وهمچنین شناسایی استعداد های نو ، سومین مسابقه فیلمنامه نویسی را با عنوان  قلم طلایی سینمایی برگزار می نماید.

وی اضافه کرد: انقلاب، دفاع مقدس، تلاش و تبلور ارزشهای انسانی، "انقلاب، دفاع مقدس، جانبازان ،آزادگان و خانواده شهدا، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، خودباوری، پویایی صنعتی و اقتصادی و غرورملی، دفاع مقدس، توسعه علمی، فرهنگی و سازندگی کشور، انقلاب اسلامی، بیداری و مقاومت اسلامی، انقلاب اسلامی و مقابله با تروریسم، استکبار جهانی و صهیونیزم و هر موضوعی که معرف هویت انقلاب ، دفاع مقدس ،بسیج و مقاومت سایر ملل باشد موضوعات بخش قلم طلایی دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت را تشکیل می دهند.

شایان ذکر است انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با مشارکت و همیاریسازمان سینمایی کشور با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی به منظورتبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه-های انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان ، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی، مقاومت و بیداری اسلامی، مقابله با استکبار جهانی،  تروریسم و  صهیونیزم بین الملل دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت را در بخش های مسابقه سینمای ایران، مسابقه بین الملل ، قلم طلایی، جلوه گاه نور، چشم انداز سینمای مقاومت ایران ، نشست های تخصصی و بزرگداشت سینماگران انقلاب و دفاع مقدس با حضور فیلمسازان و سینماگران برگزار می نماید.

شایان ذکر است نسخه فراخوان بخش های مختلف دوازدهمين جشنواره بين المللی فيلم مقاومت ( انقلاب و دفاع مقدس) روی سايت جشنواره به نشانی www.moqavematfilmfest.ir  قرار دارد.

 


 تاريخ ارسال: 1391/4/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.