پرده سینما

اولین جلسه مشترک ستادهای اجرایی جشنواره فیلم کودک برگزار شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

اولین جلسه مشترک مدیران ستادهای اجرایی تهران و اصفهان برای برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوانان برگزار شد.جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم کودک، در این جلسه که با حضور سید احمد میرعلایی دبیر جشنواره برگزار شد اعضای هر دو ستاد ضمن شناخت وظایف خود از طرف دبیر، فعالیت های صورت گرفته را تشریح کردند و همچنین نیازها و پیشنهادات خود را برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره ارائه دادند.

سید احمد میرعلایی در این نشست تصریح کرد: جشنواره بین المللی فیلم کودک به لحاظ اهمیت و جایگاه، رویدادی معتبر و در سطح جهانی است و به نوعی بزرگترین رویداد موضوعی کشور به شمار می رود که باید زمینه تعالی جایگاه آن را فراهم کنیم.
وی خاطر نشان کرد: بیست و شش سال از عمر این رویداد می گذرد و باید دست به دست هم دهیم و با برنامه ریزی مناسب این جشن ملی را برای کودکان و نوجوانان این سرزمین به گونه ای باشکوه رقم زنیم تا جشنواره فیلم کودک برگ زرین دیگری در فرهنگ ایران اسلامی باشد و برای رسیدن به این اتفاق به همدلی، فعالیت دلسوزانه و وفاق ملی نیازمندیم.

میر علایی افزود: برگزاری یک جشنواره مطلوب حاصل تلاش تمامی اعضا در یک فرآیند منسجم و با برنامه است و امیدوارم این دوره از جشنواره از جشنواره بیست و پنجم که به گواه برخی از کارشناسان از نظر کمی و کیفی گام رو به جلویی بود، نیز فراتر رود.
در این دیدار وظایف و فعالیت های اعضای ستاد مرکزی و اعضای ستاد استانی جشنواره توسط دبیر این رویداد تشریح شد تا با تعامل این دو گروه جشنواره بیست و ششم فیلم کودک برگزار شود.
بازدید دبیر جشنواره فیلم کودک از دبیرخانه جشنواره و سال برگزاری مراسم اختتامیه و افتتاحیه از دیگر برنامه های این سفر بود.
بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از
۱۷ تا ۲۱ مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1391/5/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.