پرده سینما

اولین کتاب موضوعی شهید آوینی همزمان با جشنواره فیلم دفاع مقدس منتشر می شود

پرده سینما









کتاب تماشاگه راز مجموعه یادداشت های شهید آوینی همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس منتشر می شود. این اثر اولین کتاب درباره مباحث موضوعی شهید آوینی است که گردآوری و تدوین می شود.و حسین معززی نیا گردآورنده این اثر است.

روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: کتاب تماشاگه راز توسط همسر شهید سیدمرتضی آوینی مدیر نشر واحه و با کمک جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس منتشر می شود.

برپایه این خبر کتاب تماشاگه راز شامل: مجموعه گفتگوها، یادداشت ها، نقد فیلم ها و مقالات شهید بزرگوار سیدمرتضی آوینی درباره سینمای دفاع مقدس است.

شایان ذکر است دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، توسط انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و با مشارکت و همیاری سازمان سینمایی کشور و استانداری کرمان با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی و به منظور تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی"، "مقاومت و بیداری اسلامی"، "مقابله با استکبار جهانی، تروریسم و صهیونیسم بین الملل در قالب بخش های مختلف سینمایی، کوتاه، مستند، ویدیویی، فیلمنامه نویسی و چشم انداز سینمای مقاومت ایران و نشست های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه های جانبی دیگر همزمان با هفته دفاع مقدس به مرکزیت استان کرمان در استان های مختلف و هشت کشور جهان برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1391/6/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.