پرده سینما

پوستر دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت رونمایی شد

پرده سینما









 

 

پوستر دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومتپوستر دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که توسط مجید کاشانی طراحی شده است، رونمایی شد.

 

بنا به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت پوستر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت عصر روز گذشته طی مراسمی در سالن اجتماعات دبیرخانه دائمی جشنواره با حضور اعضای شورای برگزاری، نمایندگان  بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و جمعی از مدیران فرهنگی کشور رونمایی شد.

سیاوش حقیقی مدیر تبلیغات دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: پوستر جشنواره با الهام از المان های دفاع مقدس و نمادهای هشت سال جنگ تحمیلی  توسط مجید کاشانی طراحی شده است.

وی افزود: در این مراسم محمد خزاعی دبیر جشنواره  با تشکر از تلاش های صورت گرفته در طراحی این پوستر تاکید کرد که طراحی پوستر چنین  جشنواره ای که مهمترین جشنواره  و بومی ترین جشنواره  سینمایی  کشور است بسیار مشکل بود و این پوستر بعد از بررسی طرح های بسیار و با نظر تعدای از کارشناسان انتخاب شده است.

حقیقی اضافه کرد: در این مراسم علاوه بر محمد خزاعی، محمد صنعتی، پژمان لشگری  پور، یزدان عشیری، کامران ملکی، علیرضا عاقل زاده، ناصر درخشان، سیمون سیمونیان ،محمد حمیدی مقدم، حسن امجدی مقدم، رضا رستگار، هاشم ایمانی، کوروش پیرو، وحید رضا شفیعی، مسعود نجفی و علی زادمهر و جمعی از دست اندرکاران برگزارکننده دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت حضور داشتند.

مجید کاشانی متولد 1357و فارغ التحصیل رشته گرافیک در مقطع کارشناسی از دانشکده هنرهای زیبای تهران و کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس تهران است.

طراح گرافیک و مشاور هنری هفتمین جشنواره تئاتر بین المللی فجر دانشجویان در سال 82، همکاری با UNICEF بعنوان طراح و مشاور گرافیکی در پروژه مبارزه با کودک آزاری از سال 1383 ،طراح گرافیک ماهنامه "هنرهای نمایشی"، نمایشگاه پوسترهای تجربی – کرمان در سال 81، شرکت در نمایشگاه تصویرسازی دانشجویان دانشگاه تهران در سال 80، شرکت در نمایشگاه فرهنگ بزرگ طراحان گرافیک ایران- انتشارات ساروبن در سال 84، شرکت در نمایشگاه عکس مسابقات فرهنگی دانشجویان ایران- تهران در سال 85، شرکت در نمایشگاه عکس آیین های مذهبی- تهران-عکسخانه شهر در سال 85 و عضو هیات داوران  نهمین دوره جشن تصویر سال  را نیز می توان جز کارنامه پر ارزش این گرافیست موفق و مشهور کشوری و بافتی دانست.


 تاريخ ارسال: 1391/6/19
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>kamal:

ali bod

0+0-

دوشنبه 20 شهريور 1391



>>>شقایق:

پوستر زیبایی هست از مال کودک خیلی بهتره طراحیش عالیه جدن

0+0-

دوشنبه 20 شهريور 1391




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.