پرده سینما

دبیر جشنواره فیلم کودک به عیادت محمدعلی کشاورز رفت

پرده سینما









محمدعلی کشاورزدبیر بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به عیادت محمد علی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینمای ایران رفت.

به گزارش سایت پرده سینما و بنا به اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، سید احمد میرعلایی با حضور در منزل کشاورز از نزدیک در جریان حال این هنرمند محبوب کشور قرار گرفت.

میرعلایی در جریان این دیدار به صورت تلفنی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباط برقرار کرد و  سید محمد حسینی در این ارتباط تلفنی ضمن گفت و گویی کوتاه با محمدعلی کشاورز، برای ایشان آرزوی سلامتی کامل کرد تا این هنرمند بتواند همچنان تاثیرگذار در عرصه سینما به فعالیت ادامه دهد.

دبیر جشنواره فیلم کودک نیز در جریان این ملاقات گفت : محمدعلی کشاورز به دلیل ویژگی های حرفه ای و اخلاقی جایگاه بسیار والایی در سطح جامعه دارد و به نوعی در خاطرات جمعی نسل های مختلف کشور ماندگار شده است . برای سلامتی این هنرمند عزیز و پیشکسوت دعا می کنم و امیدوارم باز هم شاهد حضور ایشان در سینما باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سال مراسم مراسم بزرگداشت ایشان با اقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شد که به نظر می رسد این بازیگر بزرگوار نه تنها در میان بزرگسالان بلکه در بین کودکان و نوجوانان کشور نیز بسیار محبوب است امسال نیز از ایشان دعوت کرده ایم تا با حضور خود به گرمای جشنواره فیلم بیافزایند.

محمدعلی کشاورز بازیگر شناخته شده سینمای کشور چندی است که به دلیل بیماری در منزل به سر می برد.


 تاريخ ارسال: 1391/6/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.