پرده سینما

اسامي هيئت داوران مسابقه سينماي ايران جشنواره فیلم کودک اعلام شد

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 

داوران بخش مسابقه سینمای ایران بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

 جشنواره فيلمهاي كودكانبه گزارش سايت پرده سينما و اعلام ستاد خبری جشنواره فیلم کودک، 7 هنرمند شناخته شده سینمای کشور، فیلم های این بخش از جشنواره را ارزیابی می کنند.

ابراهیم فروزش (نویسنده و کارگردان پیشکسوت سینمای کودک)، عبدالله علیمراد (انیماتور و مدرس دانشگاه)، گلاب آدینه (بازیگر، بازیگردان و کارگردان تئاتر) ، علیرضا زرین دست (مدیر فیلمبرداری)، مهتاب کرامتی ( بازیگر)، جهانگیر الماسی (بازیگر، نویسنده و تهیه کننده) ‌و حبیب الله بهمنی (نویسنده و کارگردان) داوران بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فیلم کودک هستند.

در جشنواره بیست و ششم تلاش شده تا هنرمندان نقش بیشتری در داوری آثار داشته باشند و ترکیب داوری این دوره نشان می دهد که همه اعضا از جمله هنرمندان شناخته شده و تاثیرگذار تاریخ سینمای کشور به شمار می روند.

بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فیلم کودک، مهمترین بخش این رویداد به شمار می رود و امسال نیز با اقبال خوبی از فیلمسازان رو به رو شده و پیش بینی می شود که حدود 15 فیلم در این بخش از جشنواره رقابت کنند.

در این بخش از بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک، فیلم های سینمایی برای کسب 7 پروانه زرین در رشته های فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، بازیگر کودک و نوجوانان، دست آورد فنی و هنری  رقابت می کنند.

 

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه جاری در اصفهان برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1391/6/26
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.