پرده سینما

بوسیدن روی ماه در جشنواره ونکوور اکران می شود

پرده سینما









 

 

فیلم سینمایی بوسیدن روی ماه به کارگردانی همایون اسعدیان یکشنبه 16 مهر‌ماه ساعت 18:15 و چهارشنبه 19 مهر‌ماه ساعت 12:20 در سالن نمایش Empire Granville 7 جشنواره فیلم ونکوور کانادا روی پرده می‌رود.

نمایی از فیلم بوسیدن روی ماهبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام پایگاه خبری حوزه هنری، جشنواره ونکوور که از تاریخ 6 تا 21 مهر ماه در شهر ونکوور کانادا برگزار خواهد شد، یکی از معتبرترین جشنواره‌های آمریکای شمالی است

در سایت این جشنواره درباره این فیلم نوشته شده است: همایون اسعدیان در این فیلم با دانشی عمیق، از زخم‌های کهنه و درمان نشدنی جنگ، ایران امروز، آسیب‌ها و همچنین از دوستی‌ها سخن می‌گوید. پسران دو بانوی سالمند که سال‌هاست با هم دوست و همسایه هستند، سال‌های پیش در جنگ ایران و عراق مفقودالاثر شده‌اند. از پیدا شدن پیکر یکی از آن‌ها خبرهایی رسیده است.

بوسیدن روی ماه به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی پنجم مهر ماه اکران عمومی می‌شود. سازمان توسعه سینمایی سوره پخش‌کننده این فیلم است.

شیرین یزدان‌بخش، رابعه مدنی، سعید پورصمیمی، شبنم مقدمی، شیدا خلیق، مسعود رایگان، صابر ابر، محمد کارت و غیره بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


 تاريخ ارسال: 1391/6/26
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.