پرده سینما

مک گرگور و مریل استریپ با هم همبازی می شوند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مک گرگورایوان مک‌گرگور بازیگر مجموعه فیلم علمی تخیلی جنگ‌های ستاره‌ای، به جمع بازیگران درام خانوادگی و اجتماعی آگست: اوساگه کانتی پیوست.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، این بازیگر انگلیسی تبار سینما در این فیلم با مریل استریپ و جولیا رابرتز هم‌بازی می‌شود. جان ولز کارگردان فیلم است.

این درام خانوادگی اقتباسی از نمایش صحنه‌ای موفق تریسی لتز به همین نام است که موفق به دریافت جوایز تونی اسکار تئاتری شد.

قصه فیلم با زبان و لحن و تاریخ و تاریک خود، ماجراهای زنی درد کشیده اما قوی با بازی استریپ را به تصویر می‌کشد که با یک بحران جدی روبرو می‌شود.

این بحران باعث می‌شود تا جمع اعضای خانواده به دعوت وی، دوباره دور هم در خانه قدیمی پدری جمع شوند تا درباره مشکلی که به وجود آمده بحث کنند.

مک‌گروگر در قصه فیلم در نقش همسر جولیا رابرتز بازی می‌کند که آدمی عصبی است. او یک پروفسور کالج است که در آستانه جدایی از همسر خود قرار دارد.

جولیا رابرتز هم در این درام خانوادگی، در نقش دختر بزرگ مریل استریپ ایفای نقش می‌کند که تلاش دارد مشکلاتش را از مادر خود پنهان کند.

منتقدان و تحلیل‌گران سینمایی از حالا برای آگست: اوساگه کانتی پیش‌بینی موفقیت زیادی را در مراسم اسکار سال آینده میلادی می‌کنند.

این در حالی است که این فیلم سینمایی هنوز جلوی دوربین نرفته و در مرحله پیش‌تولید قرار دارد. گفته می‌شود کلید فیلم‌برداری فیلم اوایل سال جاری میلادی زده خواهد شد.

آگست: ‌اوساگه کانتی برای نمایش عمومی در فصل فیلم‌های اسکاری در اواسط پائیز سال آینده میلادی آماده خواهد شد تا بتواند شانس بیشتری برای نامزد شدن در رشته‌های مختلف اسکار داشته باشد.

از ایوان مک‌گروگر هم‌اکنون درام خانوادگی غیرممکن آماده نمایش عمومی است. او در این فیلم که قصه‌اش درباره یک سونامی و مشکلات مربوط به آن است، در کنار نائومی واتس بازی کرده است.

این فیلم را خوآن آنتونیو بایونا فیلم‌ساز مطرح اسپانیایی کارگردانی کرده و برای ژانویه سال 2013 به روی پرده سینماها می رود.

سیمای جمهوری اسلامی ایران طی ماه گذشته فیلم سه قسمتی جنگ‌های ستاره‌ای این بازیگر را نمایش داد.

 


 تاريخ ارسال: 1391/6/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.