پرده سینما

محمد خزاعی خطاب به میزبانان جشنواره فیلم مقاومت در مناطق مرزی نامه نوشت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

زنگ آغاز دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس فردا به صورت همزمان در 80 منطقه مرزی 16 استان کشور به صدا در می آید.

 

محمد خزاعیبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت محمد خزاعی دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در همین راستا، به منظور همدلی  و سپاس خطاب به مرزنشینان و مناطق مرزی کشور که در این ضیافت بزرگ فرهنگی همراه و همدل شده اند یادداشتی منتشر کرد.

به‌نام خداوند شهدا و صديقين

سلام خداوند متعال و فرشتگان مقربش بر آن ارواح پاكي كه با الهام از معارف رحمه‌للعالمين، حضرت رسول اكرم (ص) و با توسل به سبط بزرگوارش حضرت اباعبدا...الحسين(ع) اين روزهاي پاييزي ما را تبديل به ايام‌ا... نمودند.

سلام بر شهيدان و ايثارگران و سلام بر خانواده‌هاي بزرگوار آنان و سلام بر مرزنشينان غيور ايران اسلامي كه بنابه‌فرموده حضرت امام راحل(ره) سرمايه‌هاي اين انقلاب اند و سلام بر هنرمندان راستين و متعهد سينماي كشور كه فارغ از هياهوي كاذب اربابان زر و زور، خلعت هنر را به زيور نمايش ايثارگري‌هاي رزمندگان اسلام آراستند و بدين‌سان سينماي دفاع مقدس و مقاومت، مشعلي جاودانه در پيش راه همه آزادگان و هنرمندان و عدالتخواهان عالم گرديد.

مفتخريم كه در طليعه برگزاري دوازدهمين جشنواره بين‌المللي فيلم مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس)، ميهمان شماييم در سرحدات سرزمين پهناورمان در ضيافتي از نور، صدا، تصوير، حماسه و انديشه و به ياد سيد شهيدان اهل قلم، مرتضي آويني عزيز راوي فتح دفاع مقدس هشت‌ساله: سفري كرده‌ايم به قلمرو انس/ بدان‌جا كه به سجاده نماز آتش گسترانده‌اند...

وظيفه خود مي‌دانم از همه دست‌اندركاران، مديران محترم، هنرمندان بومي و مردم فهيم و با فرهنگ اين مناطق كه هر يك به نحوي غبار غربت از شانه‌مان در اين مسير زدودند خالصانه و صادقانه سپاسگزاري نمايم./محمد خزاعي دبير دوازدهمين جشنواره بين‌المللي فيلم مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس)

شایان ذکر است این نامه درمراسم آغازین جشنواره فیلم دفاع مقدس در مناطق مرزی از سوی نمایندگان ستاد برگزاری جشنواره در شهرستان خوانده می شود.


 تاريخ ارسال: 1391/6/31
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.