پرده سینما

برنامه نمایش فیلم های دومین روز جشنواره فیلم مقاومت اعلام شد

علی ناصری









    

پوستر دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومتبرنامه نمایش فیلم های دومین روز جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که با نام سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی مزین گشته است بدین شرح می باشد:

    

در این روز در سالن اصلی سینما شهر تماشا فیلم های پاریس تا پاریس به کارگردانی محمد حسین لطیفی ساعت 15، روزهای زندگی به کارگردانی پرویز شیخ طادی ساعت 17، گلچهره به کارگردانی وحید موساییان ساعت 19، خاک و آتش به کارگردانی مهدی صباغ زاده ساعت 21 به نمایش در می آیند.

سالن کوچک سینما شهر تماشا نیز در این روز از ساعت 15 تا 22:30 به ترتیب فیلم های کوتاه را به نمایش خواهد گذاشت. این سالن همچنین محل نشست پرسش و پاسخ فیلم های پاریس تا پاریس، روزهای زندگی، گلچهره و خاک و آتش خواهد بود.

سینما آسیا نیز در این روز فیلم شورشی را با کارگردانی ماتیو کاسوویتز محصول کشور فرانسه ساعت 15، 33 روز به کارگردانی جمال شورجه ساعت 17، مسیر ایرلندی محصول مشترک انگلستان، فرانسه، بلژیک و اسپانیا به کارگردانی کن لوچ ساعت 19 و بوسیدن روی ماه به کارگردانی همایون اسعدیان ساعت 21 را به نمایش خواهد گذاشت.

سینما مهتاب نیز فیلم بزرگ مرد کوچک به کارگردانی صادق صادق دقیقی را ساعت 15 ، فیلم های کوتاه ایرانی را ساعت 17، فیلادلفی به کارگردانی سید مجتبی اسدی پور و اسماعیل رحیم زاده را ساعت 19، آفتاب سوخته 2 محصول کشور روسیه به کارگردانی نیکیتا میخالکف ساعت 21 به نمایش خواهند گذاشت.

سینما تک هتل پارس نیز در این روز فیلم گردان 61 به کارگردانی مسعود نجف پور بوشهری و فیلم ارتش پنجم ( ویکی لیکس ) به کارگردانی وحید شیخلر را ساعت 15، فیلم های کوتاه بخش جلوه گاه نور را ساعت 17، فیلم عطر ولایت به کارگردانی مسعود صمدی که خارج از مسابقه قرار دارد را ساعت 19 و فیلم های بخش جلوه گاه نور را رأس ساعت 21 به نمایش خواهد گذاشت.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس از سوم تا هفتم مهرماه سال جاری در شهر کرمان و همزمان در 64 شهر مرزی در 16 استان کشور و کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود.

 


 تاريخ ارسال: 1391/7/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.