پرده سینما

برنامه نمایش فیلم های چهارمین روز جشنواره فیلم مقاومت اعلام شد

علی ناصری









 

پوستر جشنواره فیلم مقاومتبرنامه نمایش فیلم های چهارمین روز جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که با نام سردار شهید سید حمید میر افضلی مزین گشته است بدین شرح می باشد:   

 

در این روز در سالن اصلی سینما شهر تماشا فیلم های تحریر 2011 به کارگردانی آیتن امین محصول کشور مصر ساعت 15، بالاتر از ابرها به کارگردانی الیاس بابااف ساعت 17، دوچرخه ساز نابینا به کارگردانی ابراهیم شیبانی ساعت 19، ترم زمستانی به کارگردانی رضا بهشتی ساعت 21 به نمایش در می آیند.

 

سالن کوچک سینما شهر تماشا نیز در این روز تنها دو سانس ساعت 15 و 17 را به نمایش فیلم اختصاص داده است. این سینما در سانس اول خود فیلم رسانه یا لشگر شیطان به کارگردانی سمیرا بن ترکی سعیدی محصول کشور سوریه و در سانس دوم خود برده داری به نوعی دیگر به کارگردانی ساموئل دی پلارد محصول کشور آمریکا را به نمایش درخواهد آورد.

 

سینما آسیا نیز در این روز فیلم ژنرال را به کارگردانی علی شاه حاتمی ساعت 15، عصر بارانی به کارگردانی مرجان اشرفی زاده ساعت 17، پلاک 7 کوچه پاییز به کارگردانی شهرام شاه حسینی ساعت 19 و مدیون به کارگردانی محمدجواد کاسه ساز را ساعت 21 را به نمایش خواهد گذاشت.

 

سینما مهتاب نیز فیلم اشک های غزه محصول کشور فلسطین را ساعت 15 ، فیلم همچون شیر قیام کن ساعت 17، همسنگار به کارگردانی احسان عبدی پور را ساعت 19،  گنگ خواب دیده به کارگردانی علی عطشانی را ساعت 21 به نمایش خواهند گذاشت.

 

سینما تک هتل پارس نیز در این روز تنها در دو سانس ابتدایی خود برنامه خواهد داشت.

 

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس از سوم تا هفتم مهرماه سال جاری در شهر کرمان و همزمان در 64 شهر مرزی در 16 استان کشور و کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1391/7/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.