پرده سینما

جشنواره فیلم کودک بیش از 500 سانس نمایش فیلم دارد

پرده سینما







 

 

 

جشنواره فیلم کودکمدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره جشنواره فیلم کودک اعلام کرد که آثار این رویداد در بیش از 500 سئانس برای کودکان و نوجوانان به نمایش در می آید.

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، جعفر گودرزی تصریح کرد: امسال فیلم های جشنواره در 200 سئانس در استان اصفهان به روی پرده می روند. در 10 استان نیز به صورت همزمان فیلم های جشنواره بیش از 150 سئانس نمایش و در مناطق مرزی نیز توسط کاروان حدود 150 نمایش فیلم به صورت سیار خواهیم داشت.

گودرزی اظهار  داشت:‌ با توجه به این آمار جشنواره فیلم کودک را می توان مهم ترین و بزرگ ترین رویداد فرهنگی و هنری کشور دانست جشنواره که امسال بیش از 2 میلیون مخاطب کودک و نوجوان را در بر می گیرد و این آمار قابل قیاس با هیچ رویداد داخلی و  حتی خارجی نیست.

وی با اشاره به اینکه 10 روز به آغاز جشنواره فیلم کودک مانده، یادآور شد: استان اصفهان به عنوان مرکز اصلی جشنواره در این ایام رنگ و بوی این رویداد را به خود گرفته و شاهد تنوع گسترده تبلیغات محیطی در این استان هستیم تا به استقبال مهم ترین رویداد سینمایی کشور برویم.

مدیر اجرایی جشنواره خاطرنشان کرد:‌ 10 سالن نمایش فیلم در این استان از نظر کیفی تجهیز شده و این سالن ها آماده اند تا آخرین محصولات کودک و نوجوان سینمای کشور را به گونه ای مطلوب به نمایش درآورند.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 17تا 21 مهر ماه جاری در اصفهان برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1391/7/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.