پرده سینما

فیلم جدید تام کروز کلید خورد

پرده سینما







 

 

 

تریلر علمی تخیلی تنها چیزی که نیاز داری کشتن است با بازی تام کروز و امیلی بلانت 14 مارس 2014 اکران می‌شود.

تام کروزبه گزارش خبرآنلاین، استودیوهای برادران وارنر پیکچرز، لجندری پیکچرز و ویلیج رودشاو پیکچرز تهیه‌کنندگان پروژه سینمایی تنها چیزی که نیاز داری کشتن است هستند که بر مبنای کتابی به همین نام ساخته می‌شود.

 این فیلم را داگ لیمان کارگردانی می‌کند. فیلمبرداری از دوشنبه اول اکتبر آغاز شد.

 داستان تنها چیزی که نیاز داری کشتن است در آینده نزدیک روی می‌دهد. نژادی از موجودات بیگانه به نام میمیکس که شکل کندو هستند، به زمین حمله و شهرها را تکه‌تکه کرده‌اند و میلیون‌ها تن از انسان‌ها را از بین برده‌اند. ارتش‌های کشورهای مختلف برای آخرین حمله به بیگانه گرد هم آمده‌اند.

 سرهنگ دوم بیل کیج (تام کروز) که تجربه شرکت در هیچ جنگی را ندارد، درگیر نبرد با بیگانه می‌شود و در همان دقایق اول می‌میرد، اما قبل از مرگ یک موجود بیگانه را هم از پا درمی‌آورد. زمانی که کیج به هوش می‌آید متوجه می‌شود در شروع همان روزی است که وارد نبرد شد. او بار دیگر می‌جنگد و باز می‌میرد. این مسئله مرتب تکرار می‌شود. درگیری فیزیکی با بیگانه کیج را وارد حلقه زمان کرده است.

 کیج با هر نبرد، قوی‌تر و باهوش‌تر می‌شود و هر بار با مهارت بیشتر با میمیکس درگیر نبرد می‌شود و در این راه ریتا وراتاسکی (امیلی بلانت) یکی از جنگجویان نیروهای ویژه در کنار او قرار می‌گیرد. در همان حال که کیج و وراتاسکی با موجودات بیگانه مبارزه می‌کنند، تکرار هر نبرد فرصتی برای آن‌هاست که کلید نابودی مهاجمان بیگانه و نجات زمین را پیدا کنند.

 تام کروز سال 2012 فیلم راک دوران را روی پرده سینماها داشت. او در این فیلم نقش یک موزیسین راک پا‌ به‌ سن ‌گذاشته را بازی می‌کند. او فیلم جک ریچر را آماده نمایش دارد که 21 دسامبر اکران می‌شود.

 کروز برای فیلم‌های متولد چهارم ژوئیه، جری مگوایر و ماگنولیا نامزد اسکار بوده است.

داگ لیمان کارگردان فیلم‌هایی چون برو، هویت بورن، آقا و خانم اسمیت، جامپرجهنده و بازی عادلانه است.


 تاريخ ارسال: 1391/7/11
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.