پرده سینما

راسل کرو نقش شهردار فاسد نیویورک را بازی می کند

پرده سینما







 

 

 

راسل کروراسل کرو بازیگر استرالیایی شهر ویران گفت: نقش شهردار فاسد نیویورک، از آن دسته نقش‌های وسوسه‌انگیزی است که هر بازیگری آرزوی بازی در آن را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهر ویران درام اجتماعی جدید راسل کرو آماده نمایش عمومی شد.

راسل کرو بازیگر استرالیایی‌تبار برای اولین بار در این فیلم در نقش مکمل بازی کرده است. تهیه کنندگان این فیلم می‌گویند با آن که وی در نقش مکمل قصه ظاهر شده، ولی اهمیت این نقش بیشتر از اهمیت نقش اصلی فیلم است.

راسل کرو می‌گوید برای او نفس نقش و اهمیت آن در فیلم‌نامه مهم است و به همین خاطر، نقش اول یا مکمل برایش اهمیت زیادی ندارد.

وی تاکید می‌کند نقش شهردار فاسد نیویورک، از آن دسته نقش‌های وسوسه‌انگیزی است که هر بازیگری آرزوی بازی در آن را دارد.

مارک والبرگ که با کمدی خانوادگی «تد» دوباره به صورت یک بازیگر مطرح درآمده، در نقش کاراکتر اصلی قصه ببه نام بیل تارگارت بازی می‌کند.

او یک مامور مستعفی اداره پلیس است که همسر شهردار شهر نیویورک (با بازی کاترین زیتا جونز) را تعقیب می‌کند، تا مدرکی علیه او به دست بیاورد.

ولی به‌زودی او خودش را درگیر یک رسوایی بزرگ‌تر سیاسی و اجتماعی می‌بیند که خلاصی از آن کار ساده‌ای نیست. او رودرروی شهردار شهر قرار می‌گیرد.

نقش شهردار شهر نیویورک را راسل کرو بازی می‌کند. در نگاه اول او آدمی سر به زیر و اهل قانون است. اما در طول قصه، وی نقاب از چهره برداشته و ماهیت واقعی خود را آشکار می‌کند.


 تاريخ ارسال: 1391/7/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.