پرده سینما

تولید «تبعید سایه‌ها» کیمیایی در جریان است

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مسعود کیمیایی پروانه ساخت فیلم سینمایی تبعید سایه‌ها را دریافت کرده و می‌خواهد این فیلم را به عنوان جدیدترین اثر سینمایی‌اش فیلمبرداری کند.»

 

مسعود کیمیاییمهدی عظیمی مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فیلمنامه دست‌تنها که گفته می‌شود پروانه ساخت آن صادر نمی‌شود، بیان کرد: آقای کیمیایی برای ما ارزش بالایی دارند و ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم که ارزش بالای فیلمسازی ایشان در جامعه تخفیف پیدا کند.

وی تصریح کرد:ایشان فیلمنامه‌های تبعید سایه‌ها و دست‌تنها را نزد ما داشتند. ما با آقای کیمیایی مشورت و به ایشان پیشنهاد کردیم که فیلمنامه تبعید سایه‌ها که فیلمنامه‌ای قوی‌تر و برای جامعه مفیدتر است را کار کنند که ایشان هم استقبال کردند.

عظیمی درباره پروانه ساخت تبعید سایه‌ها افزود: پروانه ساخت فیلمنامه تبعید سایه‌ها ‌در گذشته صادر شده اما مهلت اعتبار آن گذشته بود. ما با نظر آقای کیمیایی آن پروانه ساخت را تمدید کردیم تا ایشان بدون دغدغه ساخت این فیلم را پی بگیرند. ایشان در هفته گذشته مجری طرح تبعید سایه‌ها را معرفی کردند تا همکاری‌های لازم انجام گیرد.

مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در پایان خاطرنشان کرد: آقای کیمیایی درباره ساخت تبعید سایه‌ها تنها این نگرانی را داشتند که قسمت‌هایی از این فیلم در روسیه می‌گذرد و ممکن است از نظر جسمی مشکلاتی را برای سریع کار کردن روی این پروژه داشته باشند اما با توجه به نزدیکی جشنواره فجر ما از ایشان خواستیم که خودشان را به زحمت نیندازند و با فراغ بال ساخت این فیلم سینمایی را دنبال کنند.

آخرین فیلم سینمایی مسعود کیمیایی جرم بود که در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برگزیده شد.


 تاريخ ارسال: 1391/7/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.