پرده سینما

مدیران امور استان ها و تجلی اراده ملی جشنواره بین المللی فیلم فجر معرفی شدند

پرده سینما







 

 

 

محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر طی احکام جداگانه ای آقایان مهدی حقیقی و سعید الهی را به ترتیب به سمت مدیر امور استان ها و بخش تجلی اراده ملی این جشنواره منصوب کرد.

سیمرغ جشنوارهبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، متن احکام این دو مدیرجشنواره فیلم فجر به این شرح است:

جناب آقای مهدی حقیقی

نظر به اهمیت حضور و سهم مردم عزیز استان های کشور در جشن های دهه مبارک فجر بدین وسیله جنابعالی را به عنوان"مدیر امور استان ها" منصوب می نمایم.

ضروری است با تعامل و مشارکت مدیران محترم ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور، نسبت به انجام این مهم تمام توان خود را به  کار گیرید.

توفیق جنابعالی را از خداوند بزرگ خواستار و امید است به فضل الهی در انجام این ماموریت موفق باشید.

جناب آقای سعید الهی

باعنایت به برگزاری سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر و با توجه به شایستگی و تجارب فرهنگی درخشان، حضرتعالی را به عنوان مدیرتجلی اراده ملی این رویداد فرهنگی انتخاب می نمایم. امید است به یاری خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

در این خبر آمده است: مهدی حقیقی از مدیران باسابقه کشور است که در مسئولیت های متعددی را در کارنامه دارد. مدیرکل همکارای های سمعی و بصری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، مدیرکل آموزش سینمایی، قائم مقام مدیرعامل سینمای جوان،مدیر امور جنبی چندین دوره جشنواره فیلم فلجر و مسئولیت بخش تجلی اراده ملی و از جمله فعالیت های وی است.

همچنین، سعيد الهي دانش آموخته سينما با گرايش تصويربرداري و كارشناسي علوم ارتباطات از دانشگاه آزاد اسلامي است که عمده فعاليت هاي وي در بخش هاي مختلف فرهنگي كشور بوده است. مدير اجرايي سينماتك تهران، مدير روابط عمومي موزه هنرهاي معاصر تهران و مركز هنرهاي تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، دبير اجرايي سومين جشنواره فيلم پليس، دبير بخش مسابقه مواد تبليغاتي و اطلاع رساني بيست و هشتمين جشنواره بين المللي فيلم فجر، مشاور امور رسانه اي مركز گسترش سينماي مستند و تجربي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، معاون دبير اجرايي چهارمين جشنواره بين المللي فيلم شهر، قائم مقام اجرايي چهارمين جشنواره فيلم پليس، مدير اجرايي هيأت ساماندهي صنوف سينمايي را در کارنامه دارد.


 تاريخ ارسال: 1391/8/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.