پرده سینما

بازی تام هنکس در نقش «والت دیزنی» جنجال آفرید

پرده سینما







 

 

 

عوامل تولید درام شرح حال‌گونه نجات دادن آقای بنکز عقیده دارند تام هنکس سر صحنه فیلم‌برداری این فیلم، تبدیل به خود والت‌دیزنی شده است!

تام هنکساین بازیگر اسکار گرفته سینما در این فیلم در نقش والت‌دیزنی موسس کمپانی قدیمی والت‌دیزنی بازی می‌کند.

به گزارش فارس سازندگان فیلم تلاش زیادی کرده‌اند تا با گریم خاصی که روی صورت تام هنکس انجام شده، او را تا حد ممکن شبیه والت‌دیزنی درآورند.

اما انتخاب نام هنکس برای ایفای نقش والت دیزنی با انتقادات و اعتراضاتی هم همراه بوده و همه از این انتخاب، خشنود به نظر نمی‌رسند.

برخی از منتقدان سینمایی در حالی که فیلم‌برداری نجات دادن آقای بنکز به نیمه راه خود رسیده، می‌گویند انتخاب هنکس برای این نقش یک انتخاب غلط بوده است.

آن‌ها عقیده دارند کمپانی والت دیزنی که امر تولید فیلم را برعهده دارد  بهتر بود از یک بازیگر گمنام‌تر برای ایفای نقش والت‌دیزنی استفاده کند.

استدلال این دسته از منتقدان این است که انتخاب بازیگری که ستاره نیست و مردم و تماشاگران چهره او را کمتر روی پرده سینما دیده‌اند، کمک می‌کرد تا والت دیزنی فیلم قابل قبول‌تر و طبیعی‌تر به نظر برسد.

این منتقدان می‌گویند در حال حاضر، تماشاگران تام هنکس دوبار اسکار گرفته سینما را روی پرده می‌بینند که دارد ادای والت دیزنی را در می‌آورد.

اظهارات فوق در شرایطی بیان می‌شود که منابع نزدیک به تام هنکس می‌گویند او سخت تلاش می‌کند تا در جلد شخصیت والت دیزنی فرو رفته و یک بازی گرم و زیرپوستی ارائه دهد.

اهل فن می‌گویند باید منتظر نتیجه کار شد و پس از دیدن آن بر روی پرده سینما، درباره بازی تام هنکس و درست یا غلط بودن انتخاب او برای ایفای نقش والت دیزنی صحبت کرد.

قصه نجات دادن آقای بنکز درباره دورانی است که پی‌ال تراورس (با بازی اما تامپسون) نویسنده کتاب «هری پاپینز» از لندن راهی هالیوود شد، تا با کمپانی والت‌دیزنی در ارتباط با تولید فیلمی سینمایی از این قصه مذاکره کند.

فیلم‌برداری نجات دادن آقای بنکز‌ در دیزنی‌لند ادامه دارد و لوکیشن‌های این مکان تفریحی، این روزها حال و هوای دهه شصت میلادی را به خود گرفت است.

این فیلم که جان لی هنکوک کارگردان آن است، بیستم دسامبر امسال در آمریکای شمالی اکران عمومی خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1391/8/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.