پرده سینما

محمد نیک بین: بازیگر یک شبه «سوپر استار» نمی شود

پرده سینما







 

 

 

محمد نیک‌بین تهیه‌کننده فیلم سینمایی سوپراستار معتقد است، بازیگر یک شبه نمی‌تواند سوپراستار شود و باید زحمات زیادی برای ستاره شدن بکشد.

محمد نیک بیناين تهیه کننده سینما در گفت وگو با هنر آنلاین در باره علل عدم استقبال مخاطبان از فیلم ها‌ی بازیگران سوپر استار گفت: مهمترین عامل در عدم استقبال مردم از سوپر استارها‌بازی تکراری و یکنواخت آنها‌ است. عامل مهم بعدی کیفیت فیلم و داستان فیلم نامه است که نزول در این بخشها‌باعث شده که مردم کمتر به دیدن فیلم های سوپر استاره بروند.

تهیه کننده نیمه پنهان با اشاره به جایگاه موثر تولید یک فیلم استاندارد در سینما گفت: موقعی که همه اجزای یک فیلم درست و حرفه‌ای باشد و بازیگر نام آشنایی در آن بازی کند فیلم می‌تواند با تعداد بیشتری مخاطب ارتباط برقرار کند.

نیک‌بین با تاکید بر موثر بودن شرایط اقتصادی در استقبال مردم از فیلم های اکران افزود: بحث اقتصادی بحث مهمی در استقبال و یا عدم استقبال مردم از سینما است و اولویت های دیگری برای طبقه متوسط جامعه به جز فرهنگ و هنر مطرح می‌شود. باید در نظر داشته باشیم که مخاطب اصلی سینما طبقه متوسط جامعه هستند و نوسانات اقتصادی روی زندگی آنها‌و مدیریت هزینه های جانبی مثل سینما رفتن تاثیر گذار است.

تهیه کننده سوپر استار  با اشاره به موثر بودن بحث تبلیغ حضور سوپر استارها‌در فیلم های در حال اکران گفت : تبلیغ و اطلاع رسانی درست می‌تواند عامل ارتباطی خوبی برای مخاطب برای دیدن فیلم های سوپر استارها‌باشد. اکران مناسب در زمان درست هم عامل مهم دیگری است که باید به آن توجه داشته باشیم.

این تهیه کننده با اشاره به شرایط خاص سوپر استار شدن در سینمای ایران افزود: برای تبدیل شدن یک بازیگر به سوپر استار باید شرایط خاصی به وجود بیاید و یک بازیگر یک شبه نمی‌تواند سوپر استار شود. شرایط فیلم سازی و ذائقه مردم هم در این قضیه نقش مهمی دارد.

محمد نیک بین همسر تهمینه میلانی فیلمساز سرشناس سینمای ایران است که تهیه کنندگی اغلب آثار وی از جمله: یکی از ما دو نفر، تسویه حساب و واکنش پنجم را بر عهده داشته است.

نیک بین همچنین در دو فیلم نیمه پنهان و تسویه حساب به کارگردانی تهمینه میلانی نقش آفرینی کرده است.

جدیدترین اثر نیک بین در مقام تهیه کننده فیلم کاغذ خروس نشان به کارگردانی مریم میلانی است که پیش از این در چندین جشنواره معتبر بین المللی به نمایش درآمد و جوایزی را به خود اختصاص داد.


 تاريخ ارسال: 1391/8/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.