پرده سینما

اسپیلبرگ فاش کرد سال ها قبل پیشنهاد او را برای کارگردانی یکی از فیلم های «جیمزباند» نپذیرفته اند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

استیون اسپیلبرگ اعلام کرد، 40 سال پیش پیشنهاد او را برای کارگردانی فیلم جیمز باند را نپذیرفته اند.

استیون اسپیلبرگبه گزارش ایسنا، استیون اسپیلبرگ، کارگردان سرشناس سینما اعلام کرد، در دهه‌ 1970 ساخت یکی از مجموعه فیلم‌های جیمز باند را به آلبرت بروکولی تهیه کننده این فیلم فیلم ها پیشنهاد داده، اما وی از پذیرفتن آن خودداری کرده است.

وی در این‌باره گفت: به دیدن آلبرت بروکولی (تهیه‌کننده جیمز باند)‌ رفتم و پرسیدم آیا می‌توانم کارگردانی تنها یکی از فیلم‌ها را به دست بگیریم. او گفت: نه. دیگر نپرسیدم و در عوض به سراغ مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز رفتم.

خالق پارک ژوراسیک در ادامه گفت: از دیدن جدیدترین قسمت فیلم‌های جیمز باند با نام سقوط آسمانی لذت برده است. یک‌بار این فیلم را دیده‌ام و دوباره هم آن را تماشا می‌کنم.

اسپیلبرگ در حال حاضر روی پروژه‌ لینکن کار می‌کند و امیدوار است بدون جانبداری و اسطوره‌سازی موفق به ساخت فیلم زندگی این شخصیت سیاسی شود. فیلم لینکلن با بازی دنیل دی لوییس در نقش اصلی روز 16 نوامبر در سینماهای آمریکا به روی پرده رفته و 25 ژانویه 2013 در سینماهای انگلیس نمایش خواهد یافت.

بیست‌وسومین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند با بازی دنیل کریگ به عنوان طولانی‌ترین فیلم از این سری، همزمان با پنجاهمین سالگرد ساخت اولین فیلم جیمز باند از نهم نوامبر در آمریکا به نمایش درآمده است.


 تاريخ ارسال: 1391/9/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.