پرده سینما

حامیان مالی جشنواره فیلم فجر باید به وعده‌هایشان عمل کنند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

عمل نکردن حامیان مالی جشنواره به وعده ها، دبیر جشنواره فجر را به واکنش واداشت

مهدی مسعود شاهی. دبیر بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجردبیر بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد با حامیان مالی جشنواره که به تعهداتشان عمل نکنند برخورد قانونی می‌شود.

مهدی مسعودشاهی به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه بعضی از حامیان مالی جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر به تعهداتشان درباره برندگان سیمرغ بلورین وفا نکردند، پیگیر این تعهدات هستم و امیدوارم این موسسه‌ها پیش از جشنواره فجر وعده‌هایشان را عملی کنند. به عنوان نماینده سینمای ایران و خدمت‌گذار این دوستان در جشنواره فیلم فجر در صورت همکاری نکردن این موسسه‌ها از آنها شکایت می‌کنم.

وی ادامه داد: بعضی از موسسه‌ها و شرکت‌ها از اعتبار جشنواره فیلم فجر به نفع خود استفاده می‌کنند و فضایی برای تبلیغ درباره خود به وجود می‌آورند در حالی که جشنواره فیلم فجر فضایی برای رشد و بلوغ سینمای ایران و سینماگران است. عملی نشدن وعده‌های حامیان به زیان جشنواره است و شان حرفه‌ای آن را پایین می‌آورد. امسال برای انتخاب حامیان مالی دقت کردیم تا از این فضا سوء استفاده نشود.

دبیر بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: سینماگران، نمایندگان رسانه‌ها و مسئولان سینمایی این روزها در یک ماراتن نفسگیر برای هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره فیلم فجر تلاش می‌کنند به عنوان یکی از خدمت‌گذاران سینما اجازه نمی‌دهم بعضی افراد غیر سینمایی با اشتباههایشان حقوق سینماگران را تضییع کنند.

 


 تاريخ ارسال: 1388/10/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.