پرده سینما

«اینجا بدون من» بهترین فیلم جشنواره فیلم های ایرانی لندن شد

پرده سینما







 

 

 

فیلم سینمایی اینجا بدون من در نوزدهمین حضور بین‌المللی خود توانست جایزه بهترین فیلم بلند داستانی را در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی لندن از آن خود کند.

نمایی از فیلم اینجا بدون من به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موسسه رسانه های تصویری، سومین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی لندن از تاریخ 29 آبان لغایت 3 آذرماه  با نمایش 15 فیلم از سینمای ایران برگزار شد و فیلم سینمایی اینجا بدون من به کارگردانی بهرام توکلی، در کنار فیلم‌های پذیرایی ساده ساخته مانی حقیقی، یه حبه قند ساخته سیدرضا میرکریمی، بغض ساخته رضا درمیشیان و پله آخر اثر علی مصفا در بخش سینمایی این جشنواره به نمایش در آمد.

در روز اختتامیه این جشنواره فیلم سینمایی اینجا بدون من که به عنوان فیلم افتتاحیه این جشنواره  برگزیده شده بود، توانست جایزه بهترین فیلم بلند داستانی را از آن خود کند.

فیلم سینمایی اینجا بدون من به همت بخش بین‌الملل موسسه رسانه‌های تصویری تاکنون در جشنواره‌هایی چون مونترال کانادا، هامبورگ آلمان، پونه هند، کلیولند آمریکا، بیجینگ و شانگ‌های چین، شیکاگو امریکا، لاداخ هند، تیبورون آمریکا و ریودو ژانیرو برزیل، جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا حضور داشته و جایزه بهترین بازیگر زن در سی و پنجمین جشنواره مونترال کانادا نیز از آن این فیلم شده بود.

حضور موفق این فیلم در جشنواره مختلف بین‌المللی در رسانه‌های خارجی بازتاب بسیار وسیعی داشته و همچنین نمایش این فیلم در هفته فیلم ایران در برلین با استقبال بسیار گسترده مردم آلمان همراه بوده است.

پخش جهانی فیلم اینجا بدون من برعهده موسسه رسانه‌های تصویری است و پس از حضور در جشنواره فیلم‌های ایرانی در لندن، در هفته فیلم ایران در لهستان و جشنواره‌های چنای و بگلور هند حضور خواهد داشت.


 تاريخ ارسال: 1391/9/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.