پرده سینما

دومین قسمت انیمیشن پرفروش «خردش کن رالف» بزودی تولید می شود

پرده سینما







 

 

 

 

قسمت دوم انیمیشن کامپیوتری خردش کن رالف تعدادی کاراکتر تازه را به تماشاگران سینما معرفی می‌کند. کمپانی والت دیزنی خبرتولید دومین قسمت این فیلم را داد.

پشت صحنه انیمیشن خردش کن رالفموفقیت‌ مالی 159 میلیون دلاری این کمدی خانوادگی و اجتماعی در سینماهای آمریکای شمالی، تهیه کنندگان آن را به فکر تولید قسمت دوم آن انداخته است.

جان سی رایلی و ریچ مور صداپیشه اصلی و کارگردان خردش کن رالف در یک گفت‌وگو، خبر تولید قسمت دوم این انیمیشن پرفروش را تأیید کردند.

به گزارش فارس بحث تولید دومین قسمت خردش کن رالف در حالی مطرح می‌شود که تهیه‌کنندگان فیلم، اصلاً انتظار چنین موفقیت بالایی را برای آن نداشتند.

این انیمیشن کامپیوتری قرار بود یکی از محصولات معمول کمپانی والت دیزنی باشد که در فصل پاییز، یک فروش متوسط در سینماهای آمریکای شمالی داشته باشد.

اما برخلاف انتظار تهیه‌کنندگان خردش کن رالف، تماشاگران سینما استقبال بالایی از فیلم کرده و آن را تبدیل به یکی از موفق‌ترین محصولات فصل پاییز سینما کردند.

به گفته ریچ‌مور: «پرسشی که اکنون مطرح شده این است که ما با قصه و کاراکترهای قسمت اول می‌خواهیم چه کارهایی را انجام دهیم. حالا باید به این نکته فکر کنیم که برای کاراکترهای اصلی ماجرا، چه اتفاقاتی قرار است رخ بدهد.»

این فیلم‌ساز به این نکته اشاره می‌کند که تمام عوامل اصلی قسمت اول خردش کن رالف بر سر این مسئله اتفاق نظر دارند ،که قصه قسمت دوم باید جذاب، هیجان‌انگیز و تازه باشد.

ریچ‌ مور می‌گوید: «فروش 150 میلیون دلاری قسمت اول در یازده روز اول نمایش، به معنی آن است که تماشاگران فیلم به دنبال نوآوری و حرف‌های تازه هستند.»

جان سی رایلی هم این واقعیت را بیان می‌کند که خردش کن رالف، اولین محصول انیمیشنی کمپانی والت دیزنی بود که رکورد فروش فیلم‌های این کمپانی در هفته اول نمایش را شکست.

خردش کن رالف در بقیه کشورهای جهان هم با فروش بالایی روبرو شد و تا به حال بیش از 200 میلیون دلار در حدود 40 کشور جهان فروش کرده است.

این در حالی است که کمپانی والت دیزنی هنوز این انیمیشن کامپیوتری را در حدود 30 کشور دیگر جهان، اکران عمومی نکرده و قصد دارد به تدریج آن را در این کشورها به نمایش بگذارد.

خردش کن رالف قصه یک ابرقهرمان بد اخلاق و منفی بازی‌های ویدیویی است، که قصد دارد تبدیل به قهرمان خوب این بازی‌ها شود.

او برای این کار از تعدادی از شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی کمک می‌گیرد و راه سختی را برای رسیدن به خواسته‌اش طی می‌کند.


 تاريخ ارسال: 1391/9/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.