پرده سینما

علیرضا سجادپور از رفع توقیف دو فیلم دیگر در آینده نزدیک خبر داد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

سجادپور: دو فیلم دیگر نیز به‌زودی رفع توقیف خواهند شد

 

علیرضا سجادپور و جواد شمقدریمدیر كل اداره نظارت و ارزشیابی در پی رفع توقیف 4 فیلم سینمایی در روزهای گذشته، گفت: در اداره كل از برنامه‌‌های خود حتی جلوتر هستیم ضمن آن كه دو فیلم سینمایی دیگر نیز به زودی رفع توقیف خواهند شد.

سیدعلیرضا سجادپور  در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس با اعلام این مطلب گفت: كارها در اداره كل نظارت و ارزشیابی با سرعت خوبی در حال انجام است و حتی در برنامه‌ریزی اولیه نیز جلوتر هستیم و خوشحالم حتی از آنچه كه قبلا عنوان كرده بودیم نیز جلوتر رفته‌ایم.

وی افزود: بنده در گفت‌وگو با رسانه‌ها عنوان كرده بودم كه كه سه فیلم دیگر به زودی رفع توقیف خواهند شد كه خوشبختانه با توجه به روند مثبتی كه در حال حاضر وجود دارد 4 فیلم سینمایی رفع توقیف شدند.

مدیر كل اداره نظارت و ارزشیابی همچنین در خصوص مبهم بودن دلیل توقیف و رفع توقیف برخی از فیلم‌ها نظیر شبانه روز گفت: به هر حال نگاه‌ها با یكدیگر متفاوت هستند و بنده هیچ‌گاه در خصوص دلایل رفع توقیف فیلم‌ها به صورت ریز اظهار نظر نخواهم كرد و شبانه روز  نیز از این قاعده مستثنی نیست و تنها می‌توانم بگویم كه مشكل این فیلم با تعامل و همكاری مثبت سازندگانش، حل شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال كه برخلاف اعلام قبلی چرا نام فیلم سفر به هیدالو در میان نام 4 فیلم رفع توقیفی نبود به فارس گفت: پرونده این فیلم همچنان در دست بررسی است كه با برطرف شدن برخی از مشكلات، به زودی رفع توقیف خواهد شد.

سجادپور در خاتمه گفت‌وگو خود با فارس اظهار داشت: برنامه‌ها در اداره كل به خوبی و سرعت مطلوبی در جریان است و سینماگران نباید نگران وضعیت‌ فیلم‌هایشان باشند چرا كه در همین راستا، در آینده‌ای نزدیك دو فیلم دیگر نیز رفع توقیف خواهند شد.

 


 تاريخ ارسال: 1388/10/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.