پرده سینما

آنجلینا جولی فیلمی با موضوع جنگ جهانی دوم می‌سازد

پرده سینما









بازیگر و کارگردان آمریکایی برای کارگردانی درام نشکسته با یونیورسال پیکچرز و والدن مدیا مذاکره می‌کند.

آنجلینا جولیبه گزارش خبرآنلاین، این فیلم با اقتباس از کتاب «نشکسته» («Unbroken») نوشته لورا هیلنبرند («سیبیسکت: یک افسانه آمریکایی») که سال 2010 منتشر شد، ساخته می‌شود.

داستان درباره لویی زامپرینی، ورزشکار المپیک و سرباز کهنه‌کار جنگ جهانی دوم است که در جنگ جهانی دوم از یک سانحه هوایی جان سالم به در برد و 47 روز را روی یک کَلَک گذراند. در نهایت ژاپنی‌ها او را به دام انداختند و به یک اردوگاه زندانیان جنگی فرستادند.

کتاب هیلنبرند 14 هفته در نیویورک تایمز در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ها بود.

آنجلینا جولی در بیانیه‌ای گفت: «کتاب عالی لورا هیلنبرند را خواندم و کاملا تحت تاثیر داستان قهرمانانه لویی زامپرینی قرار گرفتم. بلافاصله به فکر افتادم این فیلم را بسازم. لویی یک قهرمان واقعی و نمادی از انسانیت، ایمان و شجاع است. بسیار افتخار می‌کنم که فرصت پیدا کرده‌ام داستان الهام‌بخش او را روایت کنم

تازه‌ترین نسخه فیلمنامه نشکسته را ویلیام نیکلسن (الیزابت: عصر طلایی، گلادیاتور و بینوایان) نوشته است. نسخه قبلی را ریشار لاگراونیز نوشت.

در سرزمین خون و عسل، اولین تجربه کارگردانی جولی ساخته 2011 به نمایش درآمد. او با نشکسته برای اولین بار فیلمی را برای یک استودیو بزرگ فیلمسازی کارگردانی می‌کند.


 تاريخ ارسال: 1391/9/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.