پرده سینما

نمایشگاه اقلام تبلیغی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برپا می شود

پرده سینما

 








نمایشگاه عکس و پوستر فیلم‌های سینمایی مربوط به آثار منتخب بخش اقلام تبلیغی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر همزمان با جشنواره در برج میلاد برگزار می‌شود.

سی و یکمین جشنواره فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، نمایشگاه عکس و پوستر فیلم‌های سینمایی مربوط به آثار منتخب بخش اقلام تبلیغی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر همزمان با جشنواره در برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر؛ این نمایشگاه همزمان با جشنواره از 12 تا 22 بهمن در مرکز همایش‌های برج میلاد برپا می‌شود.

برپایه این خبر، سی و یکمین جشنواره بین المللی همزمان با سالگرد سی و چهارمین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسابقه اقلام تبلیغی و اطلاع رسانی سینمای ایران را با توجه به اهمیت روز افزون تبلیغات در سینما و نقش انکارناپذیر آن در جذب طیف‌های مختلف مخاطبین به سوی سینما و همچنین، ترغیب و تشویق هنرمندان عرصه مواد تبلیغی در زمینه مسابقه عکس، پوستر، آنونس و تیزر سینمایی را برگزار می نماید و این امکان را فراهم کرد تا کلیه آثاری که از تاریخ بیستم دی ماه سال 1390 تا بیست و پنج آذر ماه 1391 به مرحله اکران رسیده باشند بتوانند دراین دوره از جشنواره شرکت نمایند.

در این نمایشگاه آثار منتخب هیئت انتخاب جشنواره در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏نماید.


 تاريخ ارسال: 1391/10/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.