پرده سینما

عشیری: تعیین ظرفیت پذیرش رسانه‌ها در فجر پس از بررسی میزان مشارکت خبری انجام می شود

پرده سینما









مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر گفت: ظرفیت پذیرش اهالی رسانه در جشنواره فیلم فجر براساس میزان مشارکت رسانه‌ها در انتشار اخبار سینمایی تعیین می‌شود.

یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره فیلم فجریزدان عشیری مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر با بیان این مطلب در توضیح چگونگی صدور کارت اهالی رسانه برای حضور در این رویداد سینمایی به مهر، گفت: در بحث چگونگی حضور اهالی رسانه در جشنواره فیلم فجر هنوز سهمیه‌بندی مشخصی نکرده‌ایم، اما سامانه بررسی روابط عمومی رصد می‌کند و رسانه‌هایی که عمده فعالیت‌های خود را در حوزه سینما تعریف کرده‌اند، در اولویت هستند.

وی در ادامه افزود: در واقع بازتاب رویدادهای سینمایی با دیدگاه مختلف و دغدغه‌مندی رسانه‌ای در طول سال از اولویت‌های ما در انتخاب رسانه است.

عشیری در ادامه با اشاره به این مطلب که دعوت از رسانه‌ها برای منعرفی نمایندگانشان از امروز آغاز شده است، گفت: حضور اهالی رسانه، هنرمندان، مدیران سینمایی و بازار فیلم در برج میلاد قطعی شده است. این تصمیم در پی هم‌اندیشی‌ای که روابط عمومی با دبیران رسانه‌های مختلف انجام داد، اتخاذ شد.

مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در ادامه متذکر شد: پیش از این درنظر داشتیم یک سالن با همه امکانات ارسال اخبار را در سینما فلسطین ویژه اهالی رسانه بدون حضور سینماگران و مدیران سینمایی اختصاص دهیم ولی در جلسه موردنظر دبیران رسانه‌های جمعی، با این تصمیم مخالفت کردند. بنابراین در همان جلسه ادامه بحث متوقف شد.

عشیری در پایان افزود: از همین‌رو مانند گذشته برج میلاد میزبان اهالی رسانه، مدیران سینمایی، هنرمندان و بازار فیلم خواهد بود.

به گزارش سایت پرده سینما این سخنان عشیری در حالی ابراز می شود که همه ساله یکی از گله مندی های اغلب رسانه های تخصصی سینمایی عدم تخصیص اعتبار کافی برای رسانه های تخصصی سینمایی بوده است.


 تاريخ ارسال: 1391/10/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.