پرده سینما

تارانتینو: دوست دارم با مریل استریپ و جانی دپ همکاری کنم

پرده سینما









کوئنتین تارانتینو که این روزها شاهد موفقیت مالی فیلم تازه‌اش جانگوی رها از بند است، از علاقه خود برای کار با بازیگران مطرح قدیمی می‌گوید.

کوئینتین تارانتینوبه گزارش فارس، این فیلم‌ساز 49ساله سینما در یک مصاحبه اعلام کرد دوست دارد با بازیگرانی مثل مریل استریپ، جانی دپ و مایکل کین کار کند.

تارانتینو می‌گوید: «با جانی دپ صحبت کرده‌ام و او هم برای بازی در یکی از فیلم‌هایم اظهار تمایل کرده است .هر دوی ما دوست داریم با هم کار کنیم .چند سالی است که قرار است این اتفاق بیفتد، ولی هنوز شرایط آن فراهم نشده است.»

این کارگردان به این نکته اشاره می‌کند که هنوز فیلم‌نامه‌ای ننوشته که در آن نقش مناسبی برای جانی دپ در آن وجود داشته باشد و بتواند استعدادهای بازیگری او را به نمایش بگذارد.

به گفته وی: «نیازمند آن هستم که کاراکتر سینمایی خوبی را برای دپ پیدا کنم. مطمئن هستم وقتی چنین کاراکتری را در دل قصه یک فیلم‌نامه قرار دادم او با علاقه‌مندی بازی در آن را قبول خواهد کرد.»

در عین حال، تارانتینو با اشاره به مریل استریپ و مایکل کین، می گوید مایل است به عنوان کارگردان با این بازیگران کلاسیک هم همکاری داشته باشد.

او اعلام کرده است : «همیشه دوست داشته‌ام با این دو بازیگر بزرگ و مستعد کار کنم و طرفدار بازی‌ها و فیلم‌های هر دوی آن‌ها بوده و هستم. آرزوی قدیمی‌ام این بود که فیلم یا فیلم‌هایی را با حضور این دو بازیگر بسازم.»

تارانتینو در این گفت‌وگو هم چنین فاش کرد در فیلم‌نامه اولیه جانگوی رها از بند کاراکتر کالوین کاندی ،یک مرد پیر و سن و سال دار بود.

اما پس از ملاقات با لیوناردو دی‌کاپریو، تصمیم می‌گیرد سن این کاراکتر را جوان‌تر کرده و ایفای این نقش را به او بسپارد.

با این حال، تارانتینو به این نکته اشاره‌ای نکرد که آیا قصد داشت ایفای نقش کالوین کاندی پیر را به مایکل کین بسپارد یا خیر.

در عین حال، این فیلم‌ساز از نام فیلم مشخصی به عنوان فیلم احتمالی آینده خود که مایل است آن را با بازی دپ، کین یا استریپ بسازد، اسم نبرد.

تحلیل‌گران سینمایی می گویند تارانتینو به واسطه موفقیت خوب مالی فیلم تازه‌اش در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکاست ،که صحبت از ساخت فیلم‌هایی با این سه بازیگر قدیمی می‌کند.

آن‌ها به این نکته اشاره می‌کنند که وی تا قبل از این، به این صراحت از ساخت فیلم با حضور این بازیگران صحبت نکرده است.

جانگوی رها از بند به مناسبت ایام کریسمس و سال نو میلادی به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی رفت و طی هفت روز نمایش عمومی خود در این محل، حدود 70میلیون دلار فروش کرده است.

قصه این وسترن اکشن درباره برده ای سیاه پوش (جمی فوکس) است که پس از آزادی، تصمیم می‌گیرد از برده‌داری (دی کاپریو) که زندگی اش را نابود کرده انتقام بگیرد.


 تاريخ ارسال: 1391/10/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.