پرده سینما

قائم مقام وزیر ارشاد از اکران دو فیلم «برف روی کاج ها» و «پل چوبی» حمایت کرد

پرده سینما









سیدجمال ساداتیان درباره جلسه صاحبان شش فیلم تحریمی با قائم مقام وزیر ارشاد گفت: در این جلسه، آقای پورمحمدی بر حمایت از اکران فیلم‌های مجوز گرفته از سوی وزارت ارشاد تاکید داشتند.

 

نمایی از فیلم برف روی کاج هاتهیه‌کننده برف روی کاج‌ها که فیلمش از سوی حوزه هنری برای نمایش در سینماهای آن نهاد تحریم شده است‌، در گفت‌وگویی با اسنا گفت: در این جلسه موضوعات مختلفی بحث شد که یکی از بحث‌ها، درباره اکران چند فیلم تحریمی حوزه هنری بود.

وی ادامه داد: تاکنون چهار فیلم از شش فیلم تحریم شده حوزه هنری اکران شده و می‌بایست تکلیف اکران دو فیلم دیگر پل چوبی و برف روی کاج‌ها مشخص می‌شد. در این جلسه آقای پورمحمدی هم بر اکران این دو فیلم، حمایت از فیلم‌های مجوز گرفته و همچنین حمایت از کلیت سینما تاکید داشتند.

سید جمال ساداتیان سایر مباحث مطرح شده در این جلسه را موضوعاتی درون خانوادگی دانست و گفت: به نظر ما جلوگیری از شعارهایی که تیشه به ریشه‌ی سینما می‌زنند واجب است و باید منطقی‌تر و با خرد در سینما حرکت کرد چون سینما را نمی‌توان با شعار پیش‌ برد.

حوزه هنری در طول سال جاری اجازه اکران 6 فیلم را در سینماهایش نداد. من مادر هستم، بی‌خود و بی‌جهت، من همسرش هستم، پذیرایی ساده، پل چوبی و برف روی کاج‌ها این شش فیلم بودند. البته تاکنون تهیه کنندگان چهار عنوان اول، فیلم خود را بدون این سینماها اکران کرده‌اند و گویا تهیه‌کننده دو فیلم آخر هم به دنبال فرصت مناسبی برای نمایش عمومی (بدون سالن‌های حوزه هنری) هستند.


 تاريخ ارسال: 1391/10/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.