پرده سینما

دبیر جشنواره فجر با سازندگان فیلم‌های بخش سودای سیمرغ و اول دیدار کرد

پرده سینما









جلسه هماهنگی و مشورتی دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با تهیه کنندگان و فیلمسازان بخش سودای سیمرغ و نگاه نو برپا شد.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، طی روزهای گذشته دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر میزبان تهیه کنندگان وکارگردانان فیلم‌های بخش مسابقه سودای سیمرغ و فیلم‌های اول بود که ضمن تشریح روند برگزاری جشنواره و نحوه نمایش فیلم‌ها از سازندگان فیلم‌های این دو بخش درخواست کرد حداکثر تا پایان 26 دی ماه نسخه نهایی قابل نمایش آثار خود را به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تحویل دهند.

براساس این گزارش، همچنین در این دیدارهای جداگانه مقرر شد نسخه‌نهایی آثار به بخش امور نمایش جشنواره تحویل داده شود تا نسبت به تهیه نسخه دیجیتال برای نمایش فیلم‌ها اقدامات لازم صورت پذیرد و جدول نمایش فیلم‌ها کاملا منظم و بدون تغییر همانگونه که زمان پیش فروش عرضه می‌شود، بدون تغییر باقی بماند.

شایان ذکر است سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏نماید.


 تاريخ ارسال: 1391/10/26
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.