پرده سینما

اسامی فيلم‌های بخش ويژه بين‌الملل جشنواره فیلم فجر اعلام شد

پرده سینما









اسامی فیلم‌های بین‌الملل (بخش ویژه) سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

 

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما روابط عمومی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر با اعلام این خبر افزود: در این بخش از جشنواره 12 فیلم از کشورهای اسپانیا، فرانسه، امارات، انگلستان،‌ روسیه، عراق، هلند، ژاپن، کره جنوبی، بلژیک، تایوان و ... نمایش داده می‌شود.

اسامی فیلم‌های این بخش عبارتند از:

30 سال تاریکی (مانوئل اچ. مارتین) از اسپانیا، برگزیده برای فرزندخواندگی (جانگ و لوران بویلو) از بلژیک و فرانسه)، ایوا (کیکه مایلو) از اسپانیا، اولین بار هر چیز (لئونید فومین) از روسیه، چهار سوار (راس اَشکرافت) از انگلیس، در آغوش مادرم (محمد و آتیا جبار الدراجی) از عراق، انگلیس، هلند و امارات، ملت هسته‌ای (آتسوشی فوناهاشی) از ژاپن، شورشی (متیو کاسوویتز) از فرانسه، فرزندان ابر (آلوارو لنگوریا) از اسپانیا، خط مقدم (جانگ هان) از کره جنوبی)، سرقت بزرگ (کیم جو هو) از کره جنوبی و وداع طولانی (یانگ لی چو) از تایوان.

شایان ذکر است سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏نماید.


 تاريخ ارسال: 1391/11/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.