پرده سینما

مدیران تلویزیون و بنیاد سینمایی لهستان در جشنواره فجر حضور می یابند

پرده سینما









مدیر تلویزیون و مدیر بنیاد سینمایی کشور لهستان همزمان با سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به تهران سفر می کنند.

 

جشنواره فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما روابط عمومی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، با اعلام این خبر افزود: مدیر تلویزیون و مدیر بنیاد سینمایی کشور لهستان همزمان با سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به همراه هیاتی هفت نفره به عنوان مهمانان ویژه در مراسم افتتاحیه جشنواره فجر حضور می یابند.

بر پایه این خبر، همزمان با سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، بخش چشم‌انداز سینمای لهستان با عنوان از گدانسک تا تاترا پیش بینی شده که 28 عنوان فیلم کوتاه و بلند این کشور در جشنواره اکران می شود. در این بخش دو اثر از کارگردان برجسته لهستانی آندره وایدا به نمایش گذاشته می شود.

فیلم های بلند کاتین، مرد آهنین (به کارگردانی آندره وایدا)، فردا همه چی بهتر میشه، وقت مردن (ساخته درتا کدیوژاسکا)، نیکی فورمن (به کارگردانی کریستانا فلدمن)، زندگی (ساخته کریستف زانوسی) و آسیاب و صلیب (اثر لخ مایوفسکی) به همراه 21 فیلم کوتاه در این بخش به نمایش در می آید.

این بخش در قالب مرور فیلم های منتخب کشور لهستان با هدف آشنایی مخاطبان جشنواره و ایجاد فرصت برای نگاه تطبیقی و مقایسه ای پیش بینی شده است.

سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏نماید.


 تاريخ ارسال: 1391/11/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.