پرده سینما

کوئینتین تارانتینو به جای لئوناردو دی کاپریو جایزه می گیرد

پرده سینما









به دلیل اینکه دی‌کاپریو نمی‌تواند در مراسم اهدای جوایز جشنواره سانتا باربارا حضور یابد، کوئنتین تارانتینو کارگردان فیلم جانگوی آزادشده به نمایندگی از وی جایزه ریویرا را دریافت می‌کند.

 

کوئینتین تارانتینوبه گزارش مهر به نقل از سی.بی.اس نیوز، تارانتینو در این جشنواره و در روز 30 ژانویه (11 بهمن) جایزه دی کاپریو را دریافت می‌کند.

دی کاپریو برنده جایزه آمریکن ریویرا به دلیل برنامه‌ریزی قبلی قادر به شرکت در این جشنواره نیست. وی یک روز قبل از شروع جشنواره وارد این شهر شد و گشتی در شهر هم زد اما قادر نیست تا زمان اهدای جایزه در این شهر بماند.

راجر دارلینگ مدیر جشنواره با ابراز تاسف از نیامدن دی کاپریو به این مراسم از این که تارانتینو در این جشنواره حضور می‌یابد، ابراز خوشحالی کرد.

جایزه ریویرا به هنرمندی که تاثیری عمیق بر سینمای آمریکا بگذارد اهدا می شود. مارتین اسکورسیزی، آنت بنینگ، ساندرا بولاک، میکی رورک و فیلیپ سیمور هافمن از دیگر هنرمندانی هستند که این جایزه را دریافت کرده‌اند.

جانگوی آزاد شده نامزد دریافت پنج جایزه اسکار است که بهترین فیلمبرداری، بهترین فیلمنامه غیراقتباسی، و بهترین بازیگر نقش مکمل برای کریستوفر والتس از جمله آنهاست.

کوئنتین تارانتینو جایزه بهترین فیلمنامه را از گلدن گلوب امسال برای همین فیلم دریافت کرد.

جشنوراه سانتا باربارا از دیروز پنجشنبه شروع به کار کرده و امسال بیست و هشتمین دوره خود را پشت سر می گذارد. بن افلک، دانیل دی لوییس، امی آدامز  جنیفر لارنس قرار است امسال دیگر جوایز این جشنواره را دریافت کنند.


 تاريخ ارسال: 1391/11/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.