پرده سینما

مهندسان نیروگاه های هسته ای از فیلم های جشنواره فجر استقبال کردند

پرده سینما









 

فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر ویژه مهندسان و تکنسین های دو سایت هسته ای فردو و نطنز روی پرده رفت.

 

نمایی از فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سومبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، ستاد برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر امسال علاوه بر اکران فیلم ها در تهران و 10 استان کشور، فیلم های جشنواره را در دو سایت هسته ای نطنز و فردو هم نمایش داد.

بر اساس این گزارش، از روز شنبه تا روز سه شنبه این هفته فیلم های بزرگ مرد کوچک به کارگردانی صادق دقیقی، خاکستر و برف ساخته روح الله سهرابی، خاک و مرجان به کارگردانی مسعود اطیابی، تنهای تنهای تنها ساخته احسان عبدی پور، 9:20 دقیقه در بوشهر به کارگردانی محمدامین همدانی، آفتاب، مهتاب، زمین ساخته علی قوی تن، دل بی قرار ساخته قربان محمدپور و بشارت به یک شهروند هزاره سوم به کارگردانی محمدهادی کریمی در سایت هسته ای نیروگاه نطنز روی پرده رفت که بر اساس اعلام برگزارکنندگان، بیشترین استقبال مربوط به فیلم سینمایی تنهای تنهای تنها ساخته احسان عبدی پور بود.

همچنین در سایت هسته ای فردو نیز سه فیلم گهواره ای برای مادر ساخته پناه بر خدا رضایی، تنهای تنهای تنها به کارگردانی احسان عبدی پور و بشارت به یک شهروند هزاره سوم ساخته محمدهادی کریمی، ویژه مهندسان و تکنسین های نیروگاه هسته ای روی پرده رفت.

در این رابطه مسئولان سایت هسته ای فردو با اشاره پخش آثار سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در این نیروگاه، گفتند: برای اولین بار است که چنین کاری در این سطح اجرا می شود. مهندسان پس از تماشای فیلم ها خواستار تکرار نمایش فیلم ها شدند؛ چراکه تکنسین ها و مهندسان به دلیل مشکلات خروج از سایت، امکان تماشای فیلم ندارند.

مسئولان نیروگاه ضمن تشکر از مدیران برگزاری جشنواره، نمایش فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سایت هسته ای فردو را مایه دلگرمی کارکنان این نیروگاه دانستند.


 تاريخ ارسال: 1391/11/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.