پرده سینما

دومین جشنواره‌ی فیلم اولی‌ها فراخوان داد

پرده سینما









 

انجمن سینمای جوانان ایران قصد دارد با هدف توجه به لزوم بستر سازی برای کشف استعدادهای جدید در تداوم فرآیند آموزشی انجمن و ایجاد انگیزه دومین جشنواره فیلم اولی‌های انجمن سینمای جوانان ایران را در سال 1392 برگزار کند.

 

انجمن سینمای جوانان ایرانبه گزارش خبرنگار سایت پرده سینما، روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از معاونت جشنواره‌ها، اموربین الملل و بازرگانی انجمن،انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان متولی اصلی آموزش و تولید فیلم کوتاه و به منظور ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل و ورود به سینمای ملی ، با نگاه به پرورش هنرمندانی متعهد، خلاق و توانمند که موجب دستیابی به آثار فاخر فیلم کوتاه می شود و معرفی و ارزیابی بهترین تولیدات هنرجویان فارغ التحصیل از بیست و هشتمین دوره آموزشی انجمن سینمای جوانان ایران از دفاتر انجمن سینمای جوانان سراسر کشور اقدام به برگزاری جشنواره فیلم اولی‌های انجمن سینمای جوانان ایران می‌نماید.

در پی این اعلام، مقررات خاص جشنواره به شرح ذیل اعلام شد:

1- فیلمها فقط می‌توانند داستانی و یا مستند باشند.

2 – حداقل زمان فیلمها 3 و حداکثر 10 دقیقه طبق طرح درسهای آموزشی تعیین شده است.

3 – قطع آثار دی وی و دی وی کم و یا اچ دی( بر اساس فرم تقاضای شرکت)

4 – هر هنرجو فقط می‌تواند یک فیلم مربوط به پروژه پایان دوره فیلم سازی که به تایید مدرس مربوطه و سرپرست دفتر طبق فرم بازبینی و ارزیابی تولیدات آموزشی رسیده باشد ارسال نماید.

تبصره: در صورت عدم ارسال فرم پیوست فیلم مذکور حق شرکت در جشنواره را ندارد.

5- عوامل تولید فیلم طبق دستورالعمل تولید فیلم‌های پایان دوره فقط باید از میان هنرجویان همان دوره دفتر با ذکر شماره هنرجویی در فرم بازبینی و ارزیابی تولیدات آموزشی باشد.

6- برای شرکت در جشنواره لازم است فرم درخواست شرکت به صورت آنلاین تکمیل و کد دریافتی بر روی یک کپی DVD یا VCD و یک نسخه با فرمت AVI از طریق سرپرست دفتر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

اولین دوره این جشنواره در شهریور ماه سال 1390 توسط انجمن سینمای جوانان ایران در تهران - اردوگاه شهید باهنر برگزار شده است.


 تاريخ ارسال: 1391/12/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.