پرده سینما

جدیدترین نسخه «لاک پشت های نینجا» بزودی ساخته می شود

پرده سینما









تهیه‌کنندگان نسخه تازه و احیا شده لاک‌پشت‌های نینجا اعلام کردند کلید فیلم‌برداری این کمدی اکشن ماجراجویانه را اوایل ماه آینده خواهند زد.

 

نمایی از انیمیشن لاک پشت های نینجا به گزارش فارس، نسخه تازه این فیلم در حالی در شهر نیویورک جلوی دوربین می‌رود، که مدت‌هاست بحث تولید آن مطرح شده است.

رسانه‌های گروهی می‌نویسند با اعلام رسمی خبر شروع فیلم‌برداری لاک‌پشت‌های نینجا ،شایعات مختلف درباره این فیلم فروکش کرد.

طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره این پروژه پخش شد و عده‌ای می‌گفتند لاک‌پشت‌های نینجا‌ جدید،هیچ وقت وارد مرحله تولید نخواهد شد.

علت طرح این شایعه این بود که در دو سه سال اخیر، بارها و بارها خبر تولید این کمدی اکشن ماجراجویانه اعلام شد و در یک فاصله زمانی کوتاه پس از آن، این خبر تکذیب شد.

با آن که بخش عمده لاک‌پشت‌های نینجا در نیویورک فیلم‌برداری می شود، ولی یک سکانس بسیار مهم آن در صحرای آریزونا جلوی دوربین خواهد رفت.

هنوز اطلاعی از خط اصلی قصه فیلم در دست نیست. ولی سازندگانش گفته‌اند، تمام کاراکترهای اصلی قسمت‌های قبلی این مجموعه فیلم، در قسمت تازه و احیا شده آن حضور دارند.

جاش اپلباتوم فیلم‌نامه نسخه جدید و احیا شده این فیلم را با همکاری آندره نموک و آرث مارکوم نوشته است.جاناتان لیبزمن کارگردان فیلم است و تا به حال حضور میگن فوکس و آلن ریچسن به عنوان دو بازیگر اصلی، در آن قطعی شده است.

شرکت مستقل فیلم‌سازی مایکل بی (کارگردان سرشناس سینما) به نام پلاتینیوم دویتر پروداکشن، تهیه‌کننده این کمدی اکشن نوجوانانه است.

لاک‌پشت‌های نینجا که به صورت زنده/انیمیشنی و با کمک تکنولوژی کامپیوتری دیجیتالی تهیه و تولید می‌شود، برای ششم ژوئن سال 2014 به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی خواهد رفت.

این نسخه از فیلم، بر اساس ماجراجویی‌های چهار لاک‌پشت‌ نینجا ساخته می‌شود که در دهه هشتاد و نود میلادی، با کارهای خنده‌دار و اکشن خود ماجراجویی‌های با نمکی آفریدند و باعث خلق سه فیلم پر فروش شدند.


 تاريخ ارسال: 1392/1/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.