پرده سینما

«برف روی کاجها» جایگزین قاعده تصادف می شود

پرده سینما









فیلم سینمایی برف روی کاجها نخستین ساخته بلند پیمان معادی از هفته نخست اردیبهشت ماه جایگزین فیلم قاعده تصادف در گروه عصر جدید می شود.

 

نمایی از فیلم برف روی کاجها ساخته پیمان معادی به گزارش پانا، فیلم سینمایی برف روی کاجها ساخته پیمان معادی از هفته اول اردیبهشت ماه اکران عمومی می‌شود.

 

سیدجمال ساداتیان تهیه‌کننده این فیلم که چندی پیش خبر اکران این فیلم را در اکران دوم نوروزی داده بود درباره تاریخ دقیق اکران این فیلم گفت: طبق صحبت‌های انجام شده این فیلم از هفته اول اردیبهشت ماه در گروه سینمایی عصر جدید جایگزین قاعده تصادف می‌شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به استقبال مخاطبان سینما از فیلم های اکرانی در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: با شروع خوب اکران‌های نوروزی در گیشه امیدواریم این فیلم نیز بتواند با استقبال روبه‌رو شود البته می‌دانیم مخاطبان زیادی منتظر دیدن آن هستند.

 

یادآور می شود اکران این اثر سینمایی تاکنون چندین‌بار به تعویق افتاده است ،برف روی کاجها اولین فیلم بلند سینمایی پیمان معادی در مقام کارگردان است. این فیلم در سی و امین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و توانست سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کند اما برف روی کاجها در لیست فیلم‌هایی قرار دارد که نمی تواند سینماهای حوزه هنری را در اختیار بگیرد.

 

در این فیلم مهناز افشار، حسین پاکدل، صابر ابر، ویشکا آسایش، حسن معجونی، آناهیتا افشار و... بازی می کنند.

 

پیمان معادی تاکنون در فیلم‌هایی چون درباره الی و جدایی نادر از سیمین به ایفای نقش پرداخته همچنین فیلمنامه فیلم‌هایی چون کافه ستاره را نیز به نگارش درآورده است.


 تاريخ ارسال: 1392/1/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.