پرده سینما

حضور افتخاری آمیتاب باچان در فیلم چهار اپیزودی «بمبئی تاکیز»

پرده سینما









آمیتاب باچان بازیگر قدیمی سینمای هند ، از بازی در درام اجتماعی بمبئی تاکیز فارغ شد.

 

آمیتاب باچانبه گزارش فارس، تدوین فیلم همزمان با کار فیلم‌برداری آن انجام شد، تا سازندگانش بتوانند آن را سریع روی پرده سینماها بفرستند.خط اصلی قصه فیلم درارتباط با صد سال تاریخ سینمای هند و مسائل و مشکلاتی است که هنرمندان سینمای این کشور آسیایی، در این سال‌ها با آن‌ها روبرو و درگیر بودند. بمبئی تاکیز فیلمی اپیزود وار است و شامل چهار بخش نیم ساعته می‌شود. هر اپیزود یک قصه مستقل و بازیگران متفاوت دارد و در آنها، قدرت جادوی سینما به نمایش گذاشته می‌َشوند.

چهار فیلم‌ساز مطرح هندی (زویا اختر، دیباکار بانرجی، کارن جوهر و آنوراگ کاشپاپ) اپیزودهای مختلف این فیلم را کارگردانی کرده‌اند.

تعداد بسیار زیادی از بازیگران مطرح قدیمی و جدید سینمای هند، در نقش‌های مختلف بمبئی تاکیز بازی کرده‌اند. بعضی از آن‌ها در فیلم، در نقش خودشان بازی کرده‌اند.

رانبیر کاپور بازیگر جوان سینمای هند (که سال قبل برای برفی جایزه بهترین بازیگر مرد اکثر مراسم اهدای جوایز سینمایی در هند را گرفت راوی بمبئی تاکیز است.

سازندگان فیلم از همکاری صمیمانه بازیگران هندی با محصول آن‌ها ابراز خشنودی کرده‌اند. تمام این بازیگران به صورت افتخاری با این پروژه همکاری کرده‌اند.

آمیتاب باچان برای سال جاری میلادی، دو فیلم دیگر را هم به روی پرده سینماها می‌فرستد. ضمانت او یک محصول بومی و گتسبی بزرگ او یک فیلم پر زرق و برق و پر سر و صدای هالیوودی است.این بازیگر 71 ساله در این درام رومانتیک با لیوناردو دی کاپریو، کری مولیگان و بن کینگزلی هم بازی شده و در آن ، نقش مکمل دارد.این نخستین بار است که این سوپر استار مطرح هندی (که برای چهار دهه مطرح‌ترین بازیگر سینمای کشور خود بود) در یک فیلم خارجی و انگلیسی زبان بازی می‌کند.برخی از نشریات هندی زمانی که متوجه شدند وی در گتسبی بزرگ به عنوان بازیگر نقش مکمل بازی کرده ، به انتقاد از وی پرداختند.


 تاريخ ارسال: 1392/2/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.