پرده سینما

پرتوی ايمان در سی امين جشنواره بين المللی فيلم كوتاه تهران

پرده سینما









آثاری که  در آن ثمرات ایمان و فرجام پر امید دینداران و رهروان راه فضیلت ترسیم شود تندیس می گیرند.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از معاونت جشنواره ها ، اموربین الملل و بازرگانی انجمن در سال جاری همزمان با برگزاری سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران،  در بخش مسابقه ملی این جشنواره ،  فیلمسازان متقاضی شرکت در بخش پرتوی ایمان که آثار شان با تعریف این بخش :  " آثاری که  در آن ثمرات ایمان و فرجام پر امید دینداران و رهروان راه فضیلت ترسیم شود و ضمن ایجاد فضای معنوی به مفاهیم دینی بپردازند" تهیه شده باشد،  توسط داوران جشنواره مورد قضاوت قرار خواهند گرفت.

در ادامه آمده است،  در سال 1391 نزدیک به 350 فیلم کوتاه متقاضی داوری در این بخش بوده است و در جشنواره بیست و نهم  فیلم کوتاه تهران، تندیس جشنواره و مبلغ سی میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی در ین بخش  اهدا شده است به داوود محمدی برای فیلم مستند  تووکل از ساری.

شایان ذکر است در سال جاری نیز، تندیس جشنواره و مبلغ سی میلیون ریال به همراه حمایت از تولید اثر بعدی به بهترین فیلم با موضوع  پرتوی ایمان  اهدا خواهد شد.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی در مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

علاقه مندان جهت شرکت در جشنواره می توانند تا 21 خرداد  با مراجعه به سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir ثبت نام نمایند.


 تاريخ ارسال: 1392/2/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.