پرده سینما

فیلم تازه کن لوچ در ایرلند کلید می خورد

پرده سینما









کن لوچ فیلم‌ساز غیر متعارف و کلاسیک سینمای انگلستان که در فیلم‌هایش به مشکلات طبقه کارگر جامعه انگلیس می‌پردازد، فیلم تازه‌اش را در ایرلند جلوی دوربین می‌برد.

 

 کن لوچبه گزارش فارس ،این فیلم که کلید فیلم‌برداری آن در فصل تابستان امسال زده خواهد شد ، با نام تالار جیمی ساخته خواهد شد. قصه این فیلم الهام گرفته از زندگی جیمی گرالتون است و فیلم‌نامه آن را کن لوچ به صورت مشترک با همکاری دوست قدیمی فیلم‌نامه نویس خود پل لاورتی نوشته است. این دو چند سال قبل روی فیلم‌نامه درام تحسین شده بادی که در مرغزار می‌وزد که درباره مبارزات مردم ایرلند بود، با یکدیگر کار کردند.این فیلم،نخل طلای جشنواره کن را گرفت.

قصه فیلم تازه کن لوچ درباره جیمی گرالتون در سال 1921 میلادی است. او و همکارانش در این سال در ایرلند یک مرکز هنری منطقه‌ای احداث کردند.

بزودی مشخص شد کار او و همکارانش اشتباه بوده و آن‌ها از بابت این کار هزینه‌های سنگینی پرداخت کردند.صحنه‌های فیلم لوچ در مکان‌های واقعی (که ماجرای جیمی در آن جا اتفاق افتاد) فیلم‌برداری خواهد شد.

 شرکت مستقل فیلم‌سازی انگلیسی سیکس تین فیلمز با همکاری چند سرمایه‌گذار فرانسوی، تهیه‌کنندگان درام اجتماعی و شرح حال گونه جدید کن لوچ هستند.

تالار جیمی اولین فیلم کن لوچ در دو سال اخیر است که جلوی دوربین می‌برد. این فیلم هم مثل ساخته‌های قبلی او، اختصاص به مسائل طبقات محروم و فرودست جامعه انگلستان دارد. آخرین فیلم این هنرمند مستقل و مترقی سهم آنجل بود که تعدادی از بازیگران تئاتر و جوان سینمای انگلستان در آن بازی می‌کردند.

کن لوچ قصد دارد برای فیلم تازه‌اش از همکاری بازیگران و هنرمندان صنعت سینمای ایرلند بهره بگیرد و آن را برای نمایش عمومی در فصل بهار سال 2014 آماده کند.

احتمال زیادی وجود دارد هال جیمز اولین نمایش بین‌المللی خود را در جشنواره بین‌المللی  کن2014 داشته باشد. فیلم‌های او معمولا جزو کارهای پر سر و صدای جشنواره‌های معتبر بین‌المللی هستند و مسئولان جشنواره‌ها برای نمایش فیلم‌های لوچ، اشتیاق زیادی از خود نشان می‌دهند.


 تاريخ ارسال: 1392/2/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.