پرده سینما

تام کروز برای معرفی فیلمش به چین می‌رود

پرده سینما









تام کروز بازیگر مشهور آمریکایی این هفته به پکن پرواز می‌کند تا در مراسم افتتاحیه جدیدترین فیلمش با نام فراموشی شرکت کند.

 

تام کروزبه گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، تام کروز برای افتتاحیه فیلم فراموشی راهی پکن خواهد شد. یونیورسال پیکچرز تهیه‌کننده این فیلم اعلام کرد کروز همراه جوزف کاسینسکی کارگردان این فیلم به چین می‌رود.

حضور این بازیگر مشهور می‌تواند موجب صعود این فیلم در باکس آفیس چین شود و با جانگوی آزاده شده تارانتینو رقابت کند.

فیلم تارانتینو یک روز پس از اکران در چین از سینماها پایین کشیده شد تا به دست سانسور سپرده شود و از 12 ماه می دوباره نمایش آن شروع شد.

تام کروز یکی از محبوب‌ترین ستارگان آمریکایی در چین است و ماموریت غیرممکن: پروتوکل روح در سال 2012 بیش از 100 میلیون دلار (646 میلیون یوان) در این کشور فروش کرد. فیلم بعدی او جک ریچر هم که در ماه فوریه در چین اکران شد موفق شد 100 میلیون یوان بفروشد.

کروز ماه پیش برای افتتاحیه این فیلم از تایوان دیدن کرد و دو ساعت و نیم مشغول امضا دادن به هوادارانش بود. این فیلم تاکنون در هنگ کنگ هم اکران شده است.

رابرت داونی جونیور هم اوایل آوریل امسال راهی چین شده بود تا در توری که برای حمایت از فیلم مرد آهنی 3 گذاشته بود، تقریبا یک ماه پیش از اکران این فیلم در آمریکا، از آن حمایت کند.


 تاريخ ارسال: 1392/2/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.