پرده سینما

فراخوان هفتمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت منتشر شد

پرده سینما









فراخوان هفتیمن دوره جشنواره بین المللی سینما حقیقت توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی منتشر شد.

 

به گزارش سایت پرده سینما و به نقل از مركز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی كشور، این مركز هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران، سینما حقیقت را آبان سال 1392 و با شعار چشم حقیقت، حماسه باران در شهر تهران برگزار خواهد كرد.

توجه به خلاقیت هنری برای بازنمایی هویت ملی و اعتقادی براساس تاریخ، فرهنگ، تمدن و اصالت مردمان این سرزمین با نزدیك شدن به واقعیت ها برای كشف حقایق و همچنین تعامل با هنرمندان و آشنایی با سینمای مستند و پیشرو جهان برای تبادل تجربیات با مستندسازان پویای داخلی، از اصول خدشه ناپذیر این دوره از جشنواره خواهد بود.

هفتمین جشنواره سینماحقیقت در بخش های مسابقه ملی متشكل از پنج حوزه شامل مسابقه آثار موضوعی، مستندهای سیاسی و اقتصادی به مناسبت پاسداشت سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی، فیلم های بلند مستند داستانی، جوایز فنی، بهترین فیلم های جشنواره و مستند نیمه بلند، مسابقه بین الملل و جنبی در دو حوزه داخلی و بین المللی برگزار می شود.

آخرین مهلت ارسال فیلم های مستند به دبیرخانه جشنواره بین المللی سینماحقیقت، روز 20 تیر ماه اعلام شده و عموم تهیه كنندگان و مستندسازان سینمای ایران می توانند ضمن تكمیل فرم شركت، آثار خود را تا تاریخ ذكر شده به دبیرخانه این جشنواره ارائه دهند.


 تاريخ ارسال: 1392/2/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.