پرده سینما

پوررنجبر: برای استفاده از اینترنت باید فرهنگ سازی شود، خود ما هم درگیر اختلالات اینترنت هستیم

پرده سینما









به گزارش سایت پرده سینما به مناسبت روز جهانی ارتباطات نشست خبری مدیر عامل شرکت مخابرات برگزار شد.

 

مظفر پوررنجبر در قالب نشست خبری سه ساعته به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران پرداخت و برنامه‌های پیش روی شرکت مخابرات در سال ۹۲ را تشریح کرد.

پوررنجبر در میان صحبت‌های خود به انتقاد تلویحی از وضعیت اینترنت پرداخت و در پاسخ به خبرنگاری که درباره اختلالات اخیر موبایل پرسیده بود، اظهار کرد: اگر اختلالات اینترنت را می‌گفتید برای آن یک توضیح داشتم چرا که خود ما هم درگیر این موضوع هستیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در ادامه این نشست در پاسخ به سوالی درباره اختلالات اخیر تلفن‌های همراه و هم‌چنین اختلالات اینترنت و این‌که مسوولیت این اختلالات بر عهده چه کسی است، اظهار کرد: مسوول مسائل ارتباطی وزارت ارتباطات است و ما تنها سرویس‌دهنده هستیم و لازم است در حوزه‌ای که خدمات می‌دهیم حتما پاسخگو باشیم.

وی هم‌چنین عنوان کرد: در حال حاضر ما در تامین ADSL و پورت هیچ مشکلی نداریم اما کشور با تامین پهنای باند مورد نیاز مشکل دارد. من همین اکنون می‌گویم اگر کسی هر چند STM۱ داشته باشد ما خریداریم چرا که خود ما این اجازه را نداریم که بخواهیم STM۱ وارد کنیم. از سوی دیگر هم باید این نکته را مدنظر قرار داد که این چرخه تنها در ارتباط با مخابرات اتفاق نمی‌افتد و دیگران هم در این زمینه مشکل دارند و در نهایت تامین پهنای باند موضوعی است که دست ما هم نیست و خود مخابرات هم مصرف‌کننده این بخش به‌شمار می‌رود.

او همچنین در این نشست خبری گفت: بهتر است برای استفاده از هر چیزی در کشور فرهنگ سازی شود.

لازم به ذکر است به دلیل ذیق وقت نشد سوالی مبنی بر اینکه سایت های تحلیلی و خبری اینترنتی باید در قبال مشکلات ناشی از اینترنت چه کنند پرسیده شود.


 تاريخ ارسال: 1392/2/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.