پرده سینما

«همه چیز برای فروش» بعد از انتخابات اکران می شود

پرده سینما









تهیه‌کننده همه چیز برای فروش تاکید کرد که این فیلم بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری در سینماهای کشورمان اکران خواهد شد.

 

نمایی از فیلم همه چیز برای فروش ساخته امیر ثقفیعلی‌اکبر ثقفی که تهیه‌کنندگی فیلم همه چیز برای فروش را برعهده دارد درباره زمان و شرایط اکران این فیلم به مهر گفت: برای پخش این اثر سینمایی با هدایت فیلم قرارداد بسته‌ایم و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بعد از انتخابات ریاست جمهوری فیلم قطعاً اکران خواهد شد.

وی افزود: همچنین برای فیلم جدیدی به کارگردانی امیر ثقفی درخواست پروانه ساخت داده و منتظر جواب وزارت ارشاد هستیم. این فیلم نیز اجتماعی خانوادگی است اما پس از دریافت مجوز ساخت عنوان آن را اعلام می کنیم. این فیلم جدید در ادامه ساخته های قبلی پسرم و در همان فضا است. این فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای نمایش با مشکلاتی روبه‌رو شد ولی به تازگی پروانه نمایش آن صادر شده است. این فیلم در حال حاضر توسط بنیاد سینمایی فارابی به بازار جشنواره کن در فرانسه نیز برده شده است و در نمایشی که برای حاضران در این بازار داشت با استقبال روبه رو شد.

نمایش این فیلم به کارگردانی امیرحسین ثقفی در حاشیه جشنواره کن و در سالنی 60نفره با استقبال همراه بود، تا جایی که تعدادی از تماشاگران ایستاده به تماشای آن مشغول شدند.

بنیاد سینمایی فارابی مانند هرسال تعدادی از فیلم‌های خود را در حاشیه این جشنواره عرضه می‌کند. این بنیاد برای بعضی از این آثار اجازه اکران در سالن‌های کوچک واقع در کاخ جشنواره را دارد.


 تاريخ ارسال: 1392/3/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.