پرده سینما

«زندگی خصوصی خانم و آقای میم» برای پخش در شبکه نمایش خانگی دچار اصلاحیه شد

پرده سینما









روح ا... حجازی کارگردان فیلم زندگی خصوصی خانم و آقای میم به  هنر آنلاين  گفت: این فیلم که پخشش را به رسانه های تصویری سپردیم تا هفته بعد به نمایش خانگی علاوه می‌شود.

 

نمایی از فیلم زندگی مشترک آقا و خانم میماين کارگردان گفت: این فیلم که پخشش را به رسانه های تصویری سپردیم تا هفته بعد به نمایش خانگی علاوه می‌شود.

او در خصوص اصلاحیه بخش هایی از فیلم توضیح داد: دو بخش کوتاه از فیلم حذف شده است که این حذف آسیب جدی به فیلم نمی زند و حتی خیلی طولانی هم نیست و به نظرم کسی اگر فیلم را ندیده باشد متوجه آن نمی شود.

کارگردان فیلم بلاتکلیف زندگی مشترک آقای محمودی و بانو در خصوص این فیلم افزود: هنوز هیچ خبری در خصوص وضعیت این فیلم به من نداده اند، اما از رفتارشان می شود فهمید که فیلم توقیفی است.من منتظرم بلکه کسی پیدا شود و این مشکل را حل کند.

حجازی با اشاره به گفته های جلیل عرفان منش این طور ادامه داد: ایشان گفته اند فیلم در نوبت دیدت فرار دارد ، در حالی که من خودم شاهد بودم که دست کم 2 بار فیلم را دیده اند.

زندگی مشترک آقای محمودی و بانو به کارگردانی روح ا... حجازی در جشنواره قرار بود با وساطت جواد شمقدری در روز شنبه 21 بهمن ساعت 22 به نمایش درآید ، که در برج میلاد به نمایش درنیامد و تلاش روح ا... حجازی برای اکران زندگی مشترک آقای محمودی و بانو در جشنواره بی نتیجه ماند.


 تاريخ ارسال: 1392/3/11
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.