پرده سینما

«فلینتستون‌ها» دوباره به پرده سینماها باز می گردند

پرده سینما









انیمیشن فلینتستون‌ها که معروف به عصر حجری‌ها هستند قرارست با کمک کمپانی حرفه‌ای کشتی‌گیری یعنی وورلد رستلینگ انترتینمنت (WWE) بار دیگر به پرده سینما بازگردند.

 

نمایی از انیمیشن فیلنتستون هابه گزارش مهر به نقل از گاردین، این فیلم قرار است بعد از فرمت اکشن دو فیلم ناموفق قبلی که سال های 1994 و 2000 اکران شدند، به همان فرمت انیمیشن خود بازگردد.

در این فیلم ساکنان بدراک یعنی فرد، ویلما، بارنی و بتی به یک مسابقه کشتی‌گیری می‌روند و اینجاست که آنها با ستاره‌های کشتی واقعی سی ام پانک، وینس مک ماهون و جان سینا که هر یک بر روی شخصیت‌های خودشان صداگذاری می‌کنند، مواجه می‌شوند.

همکاری جان سینا با این کارتون ماقبل تاریخی هم داستان خودش را دارد. بعد از اینکه دوین جانسون یا همان د راک به خاطر علاقه جان سینا به لباس‌های رنگ روشن او را به تمسخر گرفت، سینا جای صورت فرد بر روی یکی از محصولات صبحانه را گرفت.

این فیلم که هنوز عنوانی برایش مشخص نشده است بعد از اعلام ساخت فیلم اسکوبی دو، دومین همکاری بین WWE و برادران وارنر است. در این فیلم شگی یکی از شخصیت‌های کارتون، برنده یک بلیت رستل مانیا می شود و همه دسته برای این مسابقات به شهر WWE می روند. با این حال زمانی که یک روح رازآلود به شکل خرس وارد می شود و تهدید به نابودی برنامه می‌کند اسکوبی، شگی، ویلما، دافنه و فرد با ستاره‌های کشتی‌گیری کار می‌کنند تا این موضوع را حل کنند.

فیلم کشتی‌گیری فلینتستون‌ها قرار است در سال 2015 درست قبل از مراسم واقعی رستل مانیا پخش شود. اسکوبی دو هم بهار سال بعد به پرده‌های بزرگ می‌رسد.


 تاريخ ارسال: 1392/3/11
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.