پرده سینما

احتمال برگزاری جشنواره فیلم کودک در خارج از استان اصفهان قوت گرفت

پرده سینما









سیداحمدمیرعلایی با اشاره به عدم انجام تعهدات مالی شهرداری اصفهان گفت: عدم انجام تعهدات مالی و بندهای تفاهم نامه همچنین مشکلات اقتصادی ما را مجبور به بررسی پیشنهاد استان‌های دیگر کرده است.

 

سید احمد میرعلایی دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در گفت و گو با فارس درباره چگونگی برگزاری جشنواره در این دوره گفت: برای فارابی برگزاری جشنواره به بهترین نحو از اهمیت خاصی برخوردار است . این جشنواره به دلیل موضوعیت آن کودک و نوجوان در ایران و در سطح بین‌الملل اهمیت خاصی دارد زیرا جشنواره با موضوع کودک و نوجوان در این سطح کمتر در دنیا برگزار می‌شود.

وی درباره مکان برگزاری جشنواره گفت: ما علاقمندیم جشنواره در اصفهان برگزار شود زیرا برای جشنواره بین المللی ثبات مکان برگزاری جشنواره از اهمیت خاصی برخوردار است. اما همه چیز بستگی به نوع میزبان دوستان ما در اصفهان دارد.

دبیر سه دوره جشنواره کودک و نوجوان اصفهان  گفت: متاسفانه دوستان ما به تعهدات مالی خود طبق تفاهم نامه عمل نکردند و در این مورد  کم لطفی از طرف دوستان صورت گرفته است . دوستان ما در اصفهان خوش استقبال هستند اما در بدرقه لطف‌شان شامل حال ما نشد و تفاهم نامه منعقد شده  اجرایی نشد.

وی در ادامه درباره برخی از موارد تفاهم نامه گفت: در بندی از تفاهم‌نامه شهرداری اصفهان متعهد می‌شود  که در تولید فیلم کودک و نوجوان مشارکت نماید که این امر محقق نشد   همچنین  یک سالن سینما به نمایش  فیلم‌های کودک و نوجوان اختصاص داده شود  که متاسفانه انجام نشد.

وی درباره احتمال برگزاری جشنواره در استان های دیگر گفت: متاسفانه عدم انجام تعهدات مالی و بندهای تفاهم نامه همچنین مشکلات اقتصادی ما را مجبور به بررسی پیشنهاد استان‌های دیگر کرده است. استان همدان هم علاقمند است تا جشنواره در این استان برگزار شود. چندین استان بزرگ و مطرح کشور نیز ابراز علاقه برای برگزاری جشنواره کردند و پیشنهاد دادند.اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم.


 تاريخ ارسال: 1392/3/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.