پرده سینما

دبير چهارمين مسابقه فيلمنامه نويسي جشنواره فيلم‌هاي كودكان ونوجوانان معرفي شد

پرده سینما






 

 

 

وحید نیکخواه آزاد نویسنده و کارگردان فعال سینمای کودک و نوجوان ایران، دبیر بخش مسابقه فیلمنامه نویسی جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شد.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، سیداحمد میرعلایی دبیر این جشنواره طی حکمی نیکخواه آزاد را به سمت دبیر چهارمین دوره مسابقه فیلمنامه نویسی کودکان و نوجوانان منصوب کرد. نیکخواه آزاد که سال گذشته با فیلم فرزندخوانده در جشنواره بیست و ششم حضور داشت و جوایز متعددی از جمله پروانه زرین بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را نیز کسب کرد، متولد 1335 است و سالهاست در عرصه نویسندگی و فیلمسازی برای کودکان و نوجوانان فعالیت دارد.

امسال برای چهارمین سال متوالی بخش مسابقه فیلمنامه نویسی در جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار می شود. شایان ذکر است برپایی این بخش در سالهای اخیر سبب رونق چشمگیر فیلمنامه نویسی برای آثار ویژه کودک و نوجوان شده و فیلمنامه های منتخب سالهای گذشته نیز مورد حمایت بنیاد سینمایی قرار گرفته اند که برخی ساخته شده و شرایط تولید برخی از آنها نیز مهیا شده است.

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان 15 تا 19 مهرماه امسال با حضور آثار برگزیده داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/3/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.