پرده سینما

فراخوان چهارمین مسابقه فیلمنامه نویسی جشنواره فیلم کودک منتشر شد

پرده سینما






 

 

 

فراخوان چهارمین دوره مسابقه فیلمنامه نویسی سینمای کودک و نوجوان از سوی ستاد برگزاری بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان در پایگاه اینترنتی بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد.

 

جشنواره فیلم کودکبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، همچون سه سال گذشته و همزمان با برپایی جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، امسال چهارمین دوره مسابقه فیلمنامه نویسی به عنوان بخشی مستقل در حاشیه این جشنواره برگزار می شود. وحید نیکخواه آزاد دبیر بخش مسابقه فیلمنامه نویسی با اشاره به اهمیت جایگاه فیلمنامه در ارتقای سطح سینمای کودک و نوجوان افزود:‌ با توجه به علاقه و پیگیری نویسندگان، امیدواریم مانند سال پیش استقبالی چشمگیر و قابل توجه را از سوی نویسندگان فیلمنامه شاهد باشیم.

متقاضیان شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 15 شهریورماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان سی تیر شماره 59 موزه آبگینه بنیاد سینمایی فارابی ارسال کنند. شایان ذکر است علاقمندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند با شماره 66719578 سرکار خانم حسنی تماس حاصل فرمایند. شرایط شرکت در این مسابقه به صورت کامل در فراخوان منتشره در پایگاه اینترنتی توضیح داده شده است.

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان 15 تا 19 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/3/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.